Dat is wel heel weinig. Dacht dat een nette altijd wel 2k of meer opbracht. Leuke deal lijkt me dan
Heb bij dit soort horloges alleen altijd de vraag hoe lang ze nou echt goed blijven. Want volgens mij zullen onderdelen echt heel duur uitvalllen.
De ervaringen met dit adres zijn niet onverdeeld gunstig. Mocht je daar een serieus bedrag willen uitgeven check dan alles goed.
Klopt vanwege het tijdelijke karakter van vintage LCD vind ik het ook heel gekke bedragen, 1 of 2k. Probleem is dat het niet te repareren is maar je een vervangend uurwerk of scherm nodig hebt.
Dat is idd een nette prijs.
Benieuwd of we hem terug gaan zien op het forum, ik vind het een leuk model.
Potma is indd een beetje een hit or mis ja… l
Ik kom er pas net achter dat Omega al eerder een Ultraman heeft gemaakt,…blijkbaar iets van 50. Helemaal gemist.
Waar let jij op…
Jij woont zeker in Maastricht-west… In oost lopen we vóór !
Heerlijk horloge.
Door ruil verkregen en al 2 keer eerder in bezit gehad.
Ik wilde mijn collectie verkleinen maar door de ruil even groot gebleven. Ik weet dus niet of het mag blijven.
Aan het horloge ligt het in ieder geval niet want die is nog lekkerder dan de donuts op de achtergrond.
Een Speedmaster hoort in elke collectie, dus ik denk dat hij daarom wel mag blijven
Afgelopen week de ST1 voorzien van NOS 640 end links. Dure stukjes gevouwen staal, maar maken het wel af met de 1175 band.
Wow
Hoe bevalt ie?
Had em al eerder gezien maar vind em wel érg duur; is ie het geld waard?
Ben er erg content mee maar dat ben ik met al mijn horloge aankopen, als ik iets tegenkom wat me aanstaat ga ik ervoor en heb daardoor nooit spijt.
Voor mij is het het bedrag dubbel en dwars waard, niet iedereen kan zo’n uitgave doen of heeft het ervoor over (smaken verschillen natuurlijk) maar de lichtinval op het horloge, door de combinatie van de keramische zwarte bezel en gouden elementen, zorgt dat het vanuit alle hoeken schittert.
Ehm ik bedoelde natúúrlijk je nieuwe Omega Speedy bandje!
(Je horloge staat niet ter discussie; daarvoor (of voor een stalen versie met 321 cosc uurwerk) ruil ik ooit mijn Speedy een keertje in…)
Velcro bandje was maar €40