Speedmaster Only

13 likes

Ja dat zeker. Dat bandje zit wel verdomd lekker :sweat_smile:
Mooi uurwerk maar die zit ook in een versie die ā‚¬ruim 2k minder kost. Daar krijg je nog een stalen band erbij ook. Die wijzerplaat van platina en een keramische kast maakt wel wat goed hoorā€¦

Dus dat :point_up_2:

Ik snap waar je vandaan komt maar ik kan het niet helpen dat ik dit horloge echt heel mooi vind! Heb eerder op het punt gestaan om hem hier van een lid over te nemen voor 6k. Maar ik vind het ook erg veel geld voor wat je krijgt.

1 like

Maakt onze ā€œKoā€ ook zo voor je hoor, een comfortabel bandje :wink:

Ach wat je zegt, ieder zijn ding. Op dit moment gaan de ā€œKā€™sā€ richting hele andere zaken en ben ik zeer content met vintage meuk en midrange (ja, die reduced komt er echt wel een keer!) horloges :smiley:

Ik ga deze week eens kijken naar een bandje voor mā€™n Mido.

Weet je dat ik daar nu meer naar kijk? Prijs-kwaliteit. Rolex ben ik echt beu. Gaat nergens meer over. Omega is de weg kwijt. Oudere modellen zijn echt wel mooi. Was toch wel mijn favoriete merk. Ik verdiep mij nu meer in de ā€œrond de ā‚¬1000,- klasseā€. Niet verder vertellen maar ik heb de volgende al in het vizier :grin: Liefhebberij moet voorop staan! :muscle:

1 like

Blasfemie maar ik doe het toch maar in dit topic :stuck_out_tongue:

10 likes

Ja mooi!!! Dat bedoel ik dusā€¦

1 like

En geen ā€œKā€ nodig :wink:

1 like

Hij is iets te klassiek voor mij maar hij staat jou erg goed! Geld is om aan te duiden wat ik ervoor moet betalen. Daarna ben ik het al snel vergeten en wil ik het er liever niet eens over hebben. Mijn standaardantwoord als iemand vraagt wat een horloge gekost heeft is ook: ā€œMaar vind je hem mooi?ā€.

1 like

Geef ik nooit antwoord op. Een liefhebber kent het speelveld wel en niet-kenner kan het toch niet waarderen, letterlijk of figuurlijk

1 like

TouchƩ :+1:

2 likes

Ik heb het al eerder gemeld maar ga binnenkort naar engeland waar ik hoop de professional moonwatch voor een mooie prijs te kunnen bemachtigen. Heeft iemand nog tips voor het kopen in de UK. De pond staat laag en ik ga op reis met mijn vader samen. Wil de reis extra speciaal maken door dit horloge mee te nemen.

Vandaag nog even onderzoek gedaan. Ivm de laage pond gooit omega de prijzen gewoon omhoog in oktober.

https://omegaforums.net/threads/omega-uk-price-rise.101678/page-1

Je hebt natuurlijk gelijk, maar je bemerking geldt in principe voor elk horloge duurder dan 100-200 euro hĆ© ā€¦
Onze hobby is echter niet rationeel :wink:

Langs de andere kant zijn er merken waar je nog veel meer moet uitgeven om minder voor terug te krijgen ā€¦ of merken waar er ipv een korting een dikke premium op de AVP gerekend moet worden ā€¦ dat is IMO pas waanzin :dizzy_face:

Blijft wel een verdomd mooi horloge die GSOTM !

2 likes

Een belachelijk tijdsverdrijf is het! :grin:

1 like

Racing time! :sunglasses:



22 likes

Mooi mooi mooi :wink:

1 like

En weer op de 1171/633 geslingerd :+1:

13 likes

Happy Speedy Tuesday

5 likes

Inmiddels twee maanden trots eigenaar van een Speedy! :heart_eyes:
Had hem gekocht op de kroko-leren band, maar wel met het idee om er zelf wat anders op te zetten.
Door Instagram tot de conclusie gekomen dat ik hem toch wel heel graag op een lichte band wil hebben (om mee te beginnen :wink:): Molequin Natural Nubuck besteld -> fantastisch!
Premium buckle erop, supermooi (vind ik zelf)!

Ik moest altijd een beetje gniffelen als mensen het hier hadden over dat hun bandje ā€œzo comfortabelā€ was. Die gniffels neem ik terug, want ik begrijp het nu!

22 likes

Genieten vandaag :sunglasses:

24 likes