Speedmaster Only

Hallo ik heb onlangs een speedmaster gekocht met volgend referentie: 1450811
Er zijn na zoeken zoveel soorten in de omloop.
Die van mij is 42 mm, handopwinder en ik kan het uurwerk dmv glas aan de achterkant bekijken.
Kan iemand er nog iets zinnigs (Positief/negatief) over vertellen?

Fotootje zou leuk zijn :sunglasses::grimacing:

4 likes

4 likes

6 likes

Mijn Speedy vandaag :wink:

10 likes

14 likes

Heren spooler heeft binnenkort een keuze te maken.
Ik ga een Speedmaster professional kopen.
Nou ben ik licht aan het twijfelen over nieuw of jonge vintage. Ik leun licht naar nieuw of nieuwe tweedehands dwz met de grote box .Jammergenoeg heb ik hier geen kennis van. Dus wil ik jullie vragen om me hier mee opweg te helpen.
Ik woon in het zuiden des lands en zoek dus ook nog een goede verkoper.
Ik wil qua budget onder de 4000 euro blijven liefst onder 3.500.

Voor 3800 een nieuwe bij @Crownguard.
Verschil met jong gebruikt is zo klein dat ik er voor zou kiezen om zelf de stickers te verwijderen.

Wie is crownguard ik ken hier op het forum eigelijk geen handelaren behalve ten2two.

1 like

Www.Crownguard.com

William Wien kan ze ook nieuw leveren voor een goede prijs (google Wiliam Wien Watches)

1 like

10 likes

Ik heb de mijne van Ridvan(@Redwatches.

Ik zou voor nieuw gaan als het een blijvertje voor je is.

2 likes

Al een poosje in mijn bezit, automatic heeft bij mij de voorkeur maar een ‘handopwinder-speedmaster-wens’ begint steeds harder te groeien. Heeft iemand beide exemplaren? Dat deze 39mm is en de handopwinder 42mm ben ik van bewust, de maat kan ik wel hebben. Lijkt mij alleen enigszins overbodig (als ik mijn vriendin mag geloven) om 2 bijna identieke horloges te hebben qua uiterlijk, op 3mm en het uurwerk na. Vraag mij af of dat ook zo aanvoelt.

Deze gaat in ieder geval niet weg, maar of er dus een 42mm bij komt is nog even de vraag.

5 likes

JK Watchstore heeft een zo goed als nieuwe voor 3550. Maar goed. Tel daar de brandstof op richting Noord Holland en het verschil met de nieuwe is erg klein.

1 like

Via CH24 bij AD Juwelier van Willigen voor 3885€! Zelf zeer prettige ervaring mee gehad.

1 like

was een goede tip Lars, nog steeds blij mee en top geholpen daar!

1 like

Woon je in zuid Limburg, ik heb een saffier mooonwatch van 2015, ik draag hem nauwelijks met de grote doos, je kan wel vrijblijvend eens komen kijken of je het wat vind, ik zou hem wel willen verkopen. :blush:

7 likes

Heb m’n speedy ook bij @Crownguard gekocht. Zeer tevreden van!

2 likes

Mijn Speedy heb ik bij William Wien gekocht.
Is ook een aanrader.

2 likes