Speedmaster Only

Hier ook die van mij bij @Crownguard nieuw gekocht. Je kan ze wel een stukje goedkoper tweedehands vinden (onderaan de 3000), dus het is maar wat je belangrijk vindt.

1 like

Ik heb die van mij bij de AD gekocht.

Wanneer is de uitslag bekend?

2 likes

In het verleden meerdere Speedys bij William Wien gekocht. Altijd positieve ervaringen en als ik nu weer een Speedy zou kopen zou het weer bij hem zijn.

1 like

Ik woon in limburg zijn er forumleden die de speedy in maaztricht hebben gekocht?
Bij Martens, Burger, Filipuci of andere?
Ben ik benieuwd naar. Bedankt voor jullie tips dat helpt me zeker op weg.

1 like

Maakt het echt wat uit of je daar een Speedy hebt gekocht of een ander horloge???

Zal ik het antwoord geven of vul je 'm zelf in?

Misschien zelf even zoeken en kijken bij ervaringen met dealers?

Ik heb veel vertouwen in mijn mede forumleden dus vraag ik ze naar hun ervaring als je ook een goede ervaring bij een Ad hebt zou ik het fijn vinden als je hem met me deelt. Dan kan ik nl een goed overwogen keuze maken bij wie ik mijn geld achterlaat.
Verder ken ik niet alle verkopers en nieuwe zijn altijd welkom.
Een fijne zondag.

1 like

Het is je gelukt je hier te registreren dan lukt het je vast ook de zoekfunctie te gebruiken. Er is een complete afdeling op dit forum over ervaring met dealers. Daar staan 100% zeker deze dealers ook tussen.

Natuurlijk mag je een beroep doen op de forumleden maar een beetje initiatief mag ook best van jou afkomen voor informatie die je zo kunt opzoeken. Daar staan ook veel meer ervaringen dan enkel de Speedy liefhebbers die dit draadje lezen. Extra voordeel voor jou.

En omdat ik de beroerdste niet benā€¦

Je bent te goed voor deze wereld, kijk dat zijn berichten waar ik wat aan heb.
El_penumbra je maakt de wereld een betere plaats met je wijze raad.
Ik dank je op mijn blote knieƫn.

2 likes

Succes met je aanschaf.

1 like

25 likes

Geweldige horloge Ć©n foto!

1 like

Mooi bandje!

1 like

Dank je

1 like

Thx :v:t2:

Hoi de mijne komt van Burger,
Ben heel tevreden over de hele gang van zaken perfecte deal en zeer vriendelijke bediening.:+1:

2 likes

Ja daar was ik ook al eens gaan kijken online maar daar is laatst weer een ramkraak geweest. Ik hoop dat alles weer inorde is daar. Die heeft vooral de 145.022 modellen.

Jahoor zijn gewoon up and running!

1 like

Klopt zijn weer open, is altijd leuk een dagje Maastricht :wine_glass::coffee:
Waar gaat je voorkeur voor uit hesalite of saffier?

1 like

ST2 :muscle:t2:

20 likes

Eigelijk is hesalite mijn eerste keus met de gesloten achterkant met text dat vind ik de mooiste.
Ik wil al zoā€™n 20 jaar een speedy en nu besloten dat ik maar eens ga sparen voor mijn grail. Het gaat sneller dan ik dacht. Ik heb natuurlijk niet in 3 maanden 3500 bijelkaar maar dat hoort ook bij een grail watch vind ik, het moet een beetje een pijn doen en het geld brand in de beurs ik kom elke dag weer mooie klokken tegen die ik moet weerstaan voor het goeie doel.

2 likes