Speedmaster Only

Allebei nooit verkopen.

En als er dan tóch een uit moet, dan de tweede eruit. De eerste editie is de eerste editie. Reversed panda zie je niet zo vaak en die matte kast is juist supertof.

2 likes

Ik zou de Ultrman houden en de ST1 eruit doen als het moet. Ik heb de ST1 gehad en hij deed me niks. Oogde wat grover door de gematteerde kast en ik vond de matte plaat beetje kartonnig overkomen, het geheel vond ik niet premium ogen. Vind ook de gadgets erbij niet bepaald premium, zo’n leren pouch mwa. Ultraman daarentegen draagt kleiner en is vrolijker om naar te kijken met al die gekke kleuren. Daarbij het kistje en het UV pennetje, dat is gewoon geinig en zie je nergens anders. Waardeontwikkeling etc is een glazen bol en zou bij deze twee niet mijn eerste zorg zijn. Belangrijker is: wat is de holy grail waarnaar je loert?

2 likes

Dat is een leuk hebbe dingetje, ik heb er gelijk 1 besteld :+1:

1 like

10 likes

Hèh, op de ene foto zie ik een seamaster sluiting en dan weer een Speedmaster.
Heb je de foto’s door de war gehaald?

2 likes

Is ook geen Seamaster sluiting. 3 position adjustable clasp zonder duik extensie.

Grapje omdat er geen Speedmaster pro op staat.
Heb je die Dremel nu al gehaald bij de Gamma? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dremel? Waarvoor? :sweat_smile:

Goeie wijn Opa. Die van Nekum is ook lekkerrrr

1 like

En de Wijngaardshoeve en Fromberg en Thorn en Kruisberg etc :wine_glass::+1:

1 like

Moonwatch in Limburg…nu nog een Limburg horloge op de maan en dan is de cirkel rond!
Een paar flessen wijn later zie ik het al voor me…

Speedmaster is zeker favoriet in dit rijtje…
Het is een 3572.50 ‘Hesalite sandwich’.
Is mijn ‘daily’ en altijd op leer, op staal spreek horloge me dan totaal niet aan.

8 likes

Ik heb m’n best gedaan het antwoord hier op te zoeken; maar helaas.
Nou ben ik toch erg benieuwd of iemand hier die BoR band heeft van UncleSeiko voor de Speedy…? Zo ja, bevalt ie?!

OK, geen Speedy, maar wel Limburgs en in het ISS👍

7 likes

Tin Tin time!

22 likes

Zoals inmiddels bij velen bekend, is mijn Pro uit '99 thuis gejat, een maand terug. Samen met vrijwel alle andere horloges… :slightly_frowning_face:

Ik ben nu weer even bezig met de verzekering; als die in elk geval deels over de brug komen, gaat het toch kriebelen voor een nieuwe Speedmaster… Maar enerzijds was ik er ook een beetje op uitgekeken. Maar, ik mis 'm toch ook. :roll_eyes:

Nu viel mijn blik op de FOIS. Heb ik toch een “echte” Speedmaster met Lemania, beter passend bij mijn bescheiden pols, prachtige pre-pro formaat kast…

Aan de eigenaren hier de vraag; hoe zeer storen jullie je aan:

  1. De “witte ring” van het saffierglas,

  2. De kwetsbaarheid van kroon en vooral pushers - die zijn echt behoorlijk “exposed” zonder guards,

  3. Het feit dat er geen supercoole period-correct stalen band-reissue bij zit (die bestaat niet eens meen ik - edit - OK, wel dus. :wink: ). Die ik liever gehad zou hebben dan het saffier…

Aan de plus-kant, iedereen er nog steeds blij mee…? Vraag me een beetje af hoe de wow-factor standhoudt in de praktijk.

Deze ex-'99 30th Anniversary eigenaar hoort 't graag! :smiley:

FOiS is top!!

9 likes

Hoe kom je aan die band?!? :grinning:

Bestellen, betalen en afhalen…

4 likes