Speedmaster Only

De mijne! :grin:

6 likes

Ah, dan had iemand anders de ST2 Ultraman in het blauwe gedeelte staan.

1 like

Wat voor bandje is die rechter? Super mooi!

Haha. Nee daar is het tritium bijna helemaal weg. Foto maakt het ongunstig. Ja zo’n tropical brown dial is wel heel gaaf inderdaad :grin::muscle:

1 like

5 likes

Mijn mk 2 is te koop voor het juiste bedrag :wink::crazy_face:

Ik weet niet of jullie deze al hebben gezien de nieuwe speedmaster steel met 321 movement.
sp-moonwatch321-stainlesssteel-vuec-small
Van de Omega website.

6 likes

Gezien! (Hij staat bijna overal op sociale media en internet)

Ik Wil hem maar ja 13k

Wat is wijsheid bij de aanschaf van een nieuwe speedy. De stalen band versie of de lederen versie? Ben voornemens hem voornamelijk op leer te dragen…

Of op staal en dan de originele omega lederen erbij halen?

Wat is de prijs van een losse band eigenlijk ?

Dit dus, staal is lastiger aan te komen dan lederen band.

Stalen band is ook wel aan te komen na aankoop van het horloge op lederen band maar dat zou ik niet doen.

1 like

Op staal is altijd beter als je een nieuwe koopt. Dat kost veel minder dan achteraf apart kopen. En als je hem echt nooit draagt op staal kan je nog altijd een jaartje later de band verkopen (of beter netjes bewaren).

2 likes

header-1b

Wat kost de lederen omega band met vouwsluiting?

Bijkomend is dat staal toch wel fijner is dan leer in de zomer.zweet en zo is niet goed voor leer.

Geen idee, ik denk 150 tot 250 euro.
Maar als je het horloge bij een omega dealer koopt en (aardig) vraagt of je er ook een lederen band bij kan kopen dan is het waarschijnlijk goedkoper. Of je moet aftermarket gaan.

ik zou lekker die vouwsluiting los kopen. bandje kun je mooier en goedkoper vinden.

3 likes

Ow, … zal ik? :heart_eyes:

5 likes

Wel heel gaaf :ok_hand:

Met een beetje vriendelijk gepraat over horloges smijt je AD wel een vouwsluiting bij in de zak zonder kosten.

1 like

Maar dan kan je wel naar je korting fluiten.
Beter eerst korting vragen. En dan vragen hoeveel een bandje kost.
Ik dacht iets van €450