Speedmaster Only

Zo hehe eindelijk kan ik dan ook een Speedmaster posten in dit topic…:sunglasses:

Het is de ultraman geworden, bij toeval maar ben er zeer blij mee.

De details van dit horloge zijn Zo verfijnder tov een reguliere Speedmaster. Echt goed gedaan.

Zie overigens nu net dat er ook een logo in het glas staat. Kreeg de kras niet weggepoetst :rofl:

:beers:

25 likes

Past de 1171 band met de 633 endlinks op het laatste moment speedmaster?
Zit weer aan een speedy te denken maar de huidige band ben ik niet zo weg van.

1 like

Die vind ik op zich al groot genoeg :sweat_smile:

1 like

Die moet je wel passend maken.

9 likes

Zelf weg vijlen? Ziet er goed uit!

1 like

Hey welkom, mooi om te zien dat we elkaar hier weer tegen komen. :wink:

Geniet van je aanwinst, erg mooi!

1 like

Moet zeggen dat het bij mij ook even wennen was, nu gaat het inmiddels prima. Super fijn horloge!

1 like

23 likes

Poepie bruin :poop:

7 likes

Hoi Remco,

daarom adviseer ik ook altijd om het horloge vanaf de achterkant op te winden. Dus zoals je het horloge op de foto hebt. Zo heb je veel meer grip.

De opwindbeweging gaat uiteindelijk dezelfde kant op dus het maakt niet uit of je d’r van voren of van achteren opwind.

4 likes

Ga ik morgen (later vandaag) proberen! Dank je wel voor het meedenken. :ok_hand:

1 like

Toch knap dat je ‘toevallig’ tegen een Ultraman aanloopt en koopt, ik heb dagen dat ik het niet mee maak :wink:

Mag ik vragen waarom je een Ultraman hebt gekocht en geen reguliere Speedmaster? Optisch redelijk anders, maar in beginsel alsnog vergelijkbaar. Ben benieuwd.

2 likes

Deze komt me bekend voor :thinking: Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!

2 likes

Ingeruild. En ik zou ook een normale Speedmaster ingeruild hebben bij nader inzien. Die is natuurlijk ook hartstikke mooi. Maar nu ik deze om heb, kan ik niet anders concluderen dat alle ‘vintage’ elementen wel erg gaaf zijn.

Als omega toch zou besluiten om de Speedmaster pro uit te brengen met een stepped dial…:sunglasses:

:v:

3 likes

Vertel! Ooit van jou geweest?

:v:

Denk het wel. Maar ik zie veel exen voorbijkomen hier op het forum, dus niet ongewoon. Je kan gerust zijn, het horloge is in toptoestand van de hand gegaan.

1 like

Helder, geen slechte keuze :slight_smile: Ik zit ook wel eens over een Ultraman na te denken.

Mijn situatie; ik heb een speedmaster reduced, een ‘normale’ speedmaster is op 3mm en een ander uurwerk na optisch erg vergelijkbaar dus heb ik liever net iets anders. Zit al even te kijken naar een MK2, een BSOTM, of dus een Ultraman, maar ik ben niet zo goed in een beslissing maken…

1 like

Jij had m toch recent hier te koop staan?
Ik dacht dat @Brick deze direct van jou gekocht had.
Maar ze zijn genummerd, dus het is te checken :+1:

1 like

Wat is die skidmark op de negen uurs positie? Remspoor ter vervanging van de lume-indice?

:poop:

Echt een tof design deze versie trouwens!

Nee, ik heb een ST1 in het blauwe gedeelte, een Ultraman heb ik nooit in het blauwe gedeelte gehad. Maar onlangs heb ik wel een (vermoedelijk deze) Ultraman geruild met een ander lid.

1 like