Speedmaster Only

Heerlijk

11 likes

Staat hem goed!! Blijf me er over verbazen op de diversiteit aan banden waar de speedmaster echt goed staat!
Dit is weer een band voor op mijn lijstje🙈

1 like

Die staat wel lekker zeg!:ok_hand:

1 like

Deze week ben ik maar alvast begonnen met te dromen over de Olympische Spelen dit jaar: Tokyo 2020

En dan de Panda uitvoering :grin:

14 likes

Zie dergelijke klokken met regelmaat voorbij komen, maar toch nooit gedaan. Op de een of andere manier is het meer lollig dan om echt op te hangen.

2 likes

Ben er ook nog niet helemaal uit. Anders had ik hem al wel besteld, … :wink:

1 like

Vandaar dat ik ook wel benieuwd was of je hem gekocht had en uiteraard volgen dan de foto’s, een review, etc. :wink:

1 like

Exact. :rofl:

Haha thx! Is nu weer even uitverkocht in 20mm, had nog net de laatste…

Bevalt hij een beetje @SAT :+1:

1 like

Afgelopen mei omgehad bij :sheep: en sindsdien op mijn wensenlijst. Bevalt meer dan verwacht gewoon een geweldig ding :ok_hand:. Ik ben fan, fantastisch gewoon :+1:

3 likes

Hi :wave:

37 likes

Gefeliciteerd Metin! 🥳

1 like

Thnx influencer :sweat_smile:

3 likes

Congrats. Je hebt wel een tof trio nu, zeg.

1 like

Ga je nog een bracelet opsnorren?

1 like

Dat is wel de bedoeling. Ben helemaal weg van deze combi:

17 likes

Eens! Maar die is wat moeilijker te krijgen of niet? De 1171 een stuk makkelijker.

Hmmm… Kweenie. Wel 's wat anders in elk geval. :slight_smile:

Op mijn gestolen '99 Pro had ik pakweg 12 jaar terug een 1171 gezet, die ik in prima staat voor 100 euro op eBay vond (!). Vond ik veel fijner dragen dan de 1498 die er bij hoorde, en ga ook de band die geleverd wordt op de incoming Speedy niet dragen denk ik. Tips over waar die 1171 re-issue het beste te vinden is, wellicht…? Zie erg uiteenlopende prijzen…

dat is voor de kleinere pols inderdaad helemaal geen fijne band. Is voor mij ook nog wel iets dat me doet twijfelen om voor de speedy te gaan.

1 like