Speedmaster Only

Of niet natuurlijk… Dat is slecht voor je karma.

1 like

meh…

:smiley:

3 likes

Wat is dit voor band?

Een Rolex jubilee :joy:

3 likes

Gisteren meet met horlogevriendjes. Eentje nam een timegrapher mee. Mijn 145.012 is onlangs geserviced en had prima waarden. Maar mijn 105.003 waarvan ik de onderhoudshistorie niet ken, stal de show op de testbank.

8 likes

Interessant om de prijsontwikkeling te zien, gestegen van 2.180 euro (2003) tot 4.300 euro (2015/16). Bijna verdubbeld.

Is the moon the limit? Wat denken jullie?

2 likes

Einde van de week post ik mijn foto’s. Hopelijk zijn mijn bandjes dan ook binnen, gezellig bandenfeestje houden!

1 like

Zo kun je nog wel prijzen van totaal andere producten laten zien. Ja, de moon is de limit.

Bedankt voor je zeer informerende reactie.

Waarom hebben (in mijn ogen) veel leden de behoefte om alleen te reageren als ze willen “droeftoeteren”?

@El_penumbra edit, op zich valt in jouw reactie het droeftoetergehalte wel mee. Was meer een algemene constatering.

2 likes

Maar het is wel zo. De prijzen van álles t.o.v. 15 jaar geleden zijn nu eenmaal erg gestegen.
Sommige dingen meer dan andere en dat zou wel eens het gevolg van een goede marketingstrategie bij Omega kunnen zijn geweest.

Misschien was ik onbewust nog bezig om mezelf te overtuigen dat het een goede keuze is geweest om er een aan te schaffen.

Enfin, ik kan niet wachten tot ik 'm om mag doen.

1 like

Ik bedoel het niet als droeftoeteren maar ik mis de toegevoegde waarde. Voelt een beetje als ‘vroeger was alles beter’.

Ja, in de gulden tijd was alles goedkoper. Luxe artikelen zijn misschien hard gestegen maar een kop koffie op een terrasje of 6 euro voor een speciaal biertje is ook het dubbele tov de ‘gulden tijd’. Niemand ging in de gulden tijd 13 gulden betalen op een gemiddeld terras voor een flesje La Trappe Tripel. Nu is het heel normaal.

Het is zoals het is en daarmee (imho) een non-issue.

Toevoeging: ik vind veel horloges ook belachelijk duur worden. Reden voor mij om ze niet meer te kopen. Gaat er niet eens over of ik het kan betalen. Ik wil het gewoon niet betalen. (vintage Speedy’s bijvoorbeeld maar ook bepaalde nieuwe modellen)

5 likes

Een goede keuze was het zeker. In de eerste plaats omdat het een prachtig horloge is, in de tweede plaats omdat wanneer je de klik niet hebt je hem meestal zonder al te veel verlos kunt doorverkopen.

Ik heb er ook een incoming, verwacht hem over een week of twee om te kunnen doen.

1 like

Eindelijk weer eens in bezit. Heerlijke Speedy :innocent:

21 likes

Dezelfde terug?

1 like

Helaas niet. Maar deze is ook in nieuwstaat.

1 like

Gaaf man! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Heren, even een vraag over deze Speedmaster. Ik heb interesse hierin maar ben niet echt thuis in deze horloges (al wel heel veel andere :wink:)

Zou iemand mij hier meer over kunnen vertellen zoals is de prijs goed, klopt hij een beetje etc etc

Het gaat om dit horloge…
Omega Speedmaster Broad Arrow chronometer
http://link.marktplaats.nl/m1208789940?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad

Thanks :+1:t2:

1 like

2000 euro is echt opvallend goedkoop of zie ik dat mis?

1 like

De goedkoopste 3551.50.00 op Chrono24 is duizend euro duurder.
Desalniettemin als hij klopt en echt is heb je mogelijk een goede deal, hoewel zonder B&P ietwat verdacht overkomt.
Kortom: ik heb werkelijk geen flauw idee. :thumbsup:

2 likes