Speedmaster Only

Toch bedankt voor de input…

1 like

Volgens mij stond die eerder heel lang aangeboden op marktplaats voor 2600 en daarna 2350 dus de verkoper wil er nu gewoon echt vanaf denk ik

1 like

In 2001 mijn '99 model gekocht voor 2950 gulden. Was nieuw toen 3995 gulden.

Kan 'm nu verkopen tegen zo’n 700 euro (ex inflatiecorrectie) winst - any time of the day.

Gelukkig voor de nieuw-zoekers is er nu ook de grijze markt, daar rond de 3500 begrijp ik.

1 like

Maar zou het een echte zijn? Ik kan het niet zeggen, ik heb er te weinig verstand van.

1 like

Ik denk wel dat het een echte is

1 like

4 likes

Deze staat er nu toch al een tijdje, verbaast me dat niemand hem al heeft opgepikt;

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1205838531-omega-speedmaster-professional-moon-watch.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=33

Ziet er wel erg gebruikt uit als je het mij vraagt. Ook al 18 jaar zonder service beurtje gok ik…

Het blijft een pracht horloge!!!

Mijn ex op zo’n verkeerde band…:disappointed:

1 like

Laat het nu net mijn favoriete combinatie zijn. :joy:

Heerlijk op groen :sunglasses:

12 likes

Op Kevlar

8 likes

Very nice indeed :metal:

1 like

Yes! Told you so… Er zijn maar weinig banden die de Speedy niet slikt. Even afgezien van de persoonlijke voorkeur van de (vorige) eigenaar, @tompj. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Die ziet er toch ook niet uit :grinning:

Ik heb nu meerdere banden geprobeerd op de speedmaster, maar blijf toch terugkeren naar de stalen band.
Draagt voor mij het meest comfortabel.

8 likes

Is gewoon veul beter dan de Speedy Tuesday variant!!! :sunglasses:

17 likes

Mooie combi met de strap!

1 like

Moondust Grey Nubuck perfection by @Ko-Banden

3 likes