Speedmaster Only

Tot genoegen zaken gedaan met Scorpione :smile:
Nu in blijde verwachting van TWEE gespjes !
Ga het topic niet meer vervuilen.

2 likes

Excotic today!

Gr. Roel

16 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

4 likes

Mooi bandje hoor!

1 like

Crosspost

5 likes

Iemand een idee of de sapphire sandwich anders/ hoger draagt dan de normale hesalite pro?
Zou deze eventueel toevoegen aan de collectie maar vind draagcomfort zeer belangrijk. (Enige reden waarom de fois niets voor mij is).

Beste @moderators,

Helaas lukt het me niet (mijn onkunde) om een privĆ©bericht naar de @moderators te sturen dus maar even zo. Beetje uitleg maakt het vast voor meerdere Omegaliefhebbers duidelijkā€¦

Waarom is het Speedy Tuesday topic gesloten? Als er twee (of meer) mensen ruzie maken in een topic en je bent van mening dat het te ver gaat dan laat die twee personen even een paar dage afkoelen.

Nu zijn alle liefhebbers van de Speedy Tuesday de dupe omdat het topic dicht isā€¦

8 likes

Eensā€¦

1 like

En meteen een crosspost dan maar:

3 likes

Laten we dit topic ff niet verpesten dan aub.

14 likes

10 likes

In alle eerlijkheid vond ik het gesloten topic over Speedy Tuesday toch niet meer echt horlogeliefhebbers praat. Alleen maar geneuzel over prijzen, verkoop, geklaag over wachttijden, etc. Ik zou het niet erg vinden om een nieuw / schoon topic te zien :wink:

3 likes

Donkerbruin er weer opgezet.

8 likes

Sjiek!

Op een Ko original:

10 likes

mooier worden ze niet, een 1968 transitional (uit 1969 haha)

http://vi.vipr.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=172934550636&t=1507763676000&tid=10&category=31387&seller=chronoholic&excSoj=1&excTrk=1&lsite=0&ittenable=false&domain=ebay.com&descgauge=1&cspheader=1&oneClk=1&secureDesc=0

7 likes

Ziet eruit als een Ebay-listing. Enig idee wat je vraagprijs is?

Edit: nevermind; al gevonden. Prijs lijkt mee te vallen met $13K.

Dan de MarkII maar even.

1 like