Speedmaster Only

Denk van wel ja

10 likes

CASUS:

Ik wil een speed prof kopen. Ik ga hem liever op een officiele lere band dragen. Staal staat mij niet.
Is het slimmer om hem op staal te kopen en dan een losse leren band te kopen of meteen op leer?
met het oog op flipperen. Of de stalen band verkopen en dan een leren kopen?

Wat kost een originele leren band inc gesp enzo.? Waar koop je dat het best?

Dank je

Ik zou altijd op staal kopen. Leer is er keuze genoeg. Stalen band wegleggen en als je ooit gaat kopen verkoop je met staal. Is prijsvaster.

3 likes

Ik vind de originele zwarte met relief wel mooi! Met vlindersluiting! Wat kost die los + /- kom er niet helemaal uit op google.

Bedankt voor de tips

Croco met vlindersluiting?
Ben meer van het Omegastaal maar voor croco zou ik 160 euro schatten en voor de vlindersluiting 290.

Voor die prijs heb ik hem niet kunnen vinden :wink: (curved versie iig) maar hij draagt heerlijk!

Ik zal nog wel een bruine origineel choco willen maar kan ze nergens vinden in de juiste kleur

Speedy op een nieuwe band. ( Ko)

11 likes

Fraaie band
 waar heb je die op de kop getikt?

Deze geweldige band komt van de enige bandenman Ko :slight_smile:

2 likes

Ook hier een nieuwe band op de Speedmaster, lang niet gedurfd maar het viel eigenlijk best mee! Lang leve YouTube video’s en de Bergeon tool :slight_smile: Het is een bruine canvas van DeGriff.

4 likes

Goedemiddag daar was ik toch al bang voor ja!
Bedankt voor je info! Maakt de keuze tussen staal en leer niet eenvoudiger hahaha

Speedmaster “white side of the moon”.
Goed weekend iedereen!

10 likes

Yeah not really

3 likes

Touché

1 like

7 likes

4 likes

Wauw. Die is echt lelijk!

Brrr nou inderdaad

Hij kan ook alles hebben hù


6 likes