Speedmaster Only

Mmmmmm, deze rally is toch wel erg fraai op de Speedy … doen?

12 likes

Sinds vandaag mag ik ook mee doen!

23 likes

Iemand van de liefhebbers hiero nog op zoek naar een standaard Speedy (2014, perfecte staat) met een Mitsukoshi dial & wijzers (nog sealed in de verpakking?

Dit dus?

6 likes

Dat zet me aan het denken;
zou je ook een alaska wijzerplaat en wijzers kunnen kopen, en wat zou zoiets ongeveer kosten?

2 likes

Je mod project gaat niet door?! Ik zou het graag willen hebben, maar heb het budget niet. :slight_smile: Hopelijk blijft deze set op HF.

1 like

Ondertussen moet ik me behelpen met een ouwe non-panda.

145.0022 uit 1984

*edit; onscherpe foto irriteert, nog een poging.

3 likes

Ja, verschrikkelijk natuurlijk! Ik leef met je mee :wink:

Grt. Marco

1 like

Het MOD project gaat wel door alleen bij een ander forumlid zo lijkt het! :wink:

2 likes

Al verkocht dus?

On hold

1 like

Wellicht had ik m. Vraag beter hier kunnen posten dan in een los draadje en kan iemand hier me helpen.
Waardoor kimt het dat de prijs van jong gebruikte speedmasters en een nieuwe in het grijze circuit zo enorm dicht bij elkaar ligt?
Jong gebruikte zie ik vaak rond de 2900 te koop staan (natuurlijk altijd de vraag waar ze voor weg gaan) en een nieuwe in het grijze circuit gaat voor rond de 3200.

Verder ben ik in dubio, een moonwatch of een broad arrow met witte plaat en blauwe wijzers (technisch gezien is dit volgens mij geen broad arrow maar wel vaak zo genoemd) zijn er pro’s en con’s voor beiden?

Hoi ik ga ook voor een nieuwe Speedmaster en haal hem bij WWwatches ,in het grijze circuit draait hij tussen de 3250 en 3600 euro bij WW 3440 en een goede service ook niet onbelangrijk. En zoals je al aangeeft een nette tweedehands is bijna net zo duur als een nieuwe.
En ik geef de voorkeur eraan om er zelf wat gebruikssporen er op aan te laten brengen doordat ik hem gewoon ga dragen. Dat hoeft een ander voor mij niet te doen.

2 likes

Dit is wat mij betreft een van de grootste raadsels van deze hobby. Ik zag er gister zelfs een uit 2016 zonder D+P en op een nato worden aangeboden voor… €2800. True story!

2 likes

10 likes

11 likes

Ben blij dat ik niet de enige ben die het niet snapt

1 like

4 likes

Mark II’s ROCK!!!

5 likes

Zo moeilijk is 't niet… De meeste verkopers denken nu dat elke speedy uit elk jaartal iets speciaals is geworden.

4 likes

1968 transitional, ghost DO90 bezel, turning tropical. meegebracht door een kennis uit Argentinië van de eerste eigenaar.

23 likes