Speedmaster Only

Mooi he!:+1: ik loop ergens in januari ook zo te kijken, moet wel oppassen dat ik natuurlijk niet met m,n muil weer ergens tegenaan loop
:joy:

Ja, zie er nu nog maar eens een uit 2016 te scoren. Schaars als eenhoorns!

1 like

Er zijn gelukkig ook niet veel mensen die nu een klok specifiek uit 2016 zoeken


1 like

Geboortejaar van onze jongste zoon
 
maar die heeft niets met Omega. :sunglasses:

Nog niet
 :wink:

1 like

Crosspost, maar dat kan me niks schelen😉


Gisteren gekocht! Helemaal happy!

27 likes

En terecht! Het blijft een super ding. Ik moest mezelf bijna aansporen de Speedy om te doen begin van de week, maar daarna ben ik er weer zo blij mee dat ik hem drie dagen aan een heb gedragen.
En dat gevoel heb ik vandaag weer bij de Datejust. :slight_smile:

1 like

Ik heb haar te koop staan, maar
twijfel, twijfel, twijfel

Ze is toch wel erg mooi :grimacing:

7 likes

Daarom. Ik refereerde aan een speedy die te koop staat in zo’n facebookgroep. Uit 2016, zonder doos en papieren en op een imitatie stalen band. €2800 vraagprijs en dan nog allemaal enthousiaste reacties: “Als ik het geld had
”. Nou, als je het geld hebt, koop dan lekker voor een paar honderd meer een nieuwe. Naast nieuw, heb je dan ook B+P en de stalen band. Plus nato, velcro en alle extra’s uit de huidige doos.

7 likes

Staat je uitstekend Jacob! :ok_hand:

1 like

Niet doen!! genieten van deze mooie klok. Je krijg spijt, geheid.:smiling_imp: de meest iconische klok die er is. Koester dat ding! de mijne is in aantocht januari ohoh wat duurt wachten toch lang.

2 likes

Ben het volledig met je eens!:+1: ik ben ook lid van die Facebook groep. Geen doos , papieren? waar is dat dan gebleven, kan mij ook weer niet voorstellen dat een klok van een jaar oud alles kwijt is. Je koopt een Omega speedmaster nieuw en je flikkert de doos en de rest weg
raar idee krijg ik erbij. Volgens mij moet je daar juist zuinig op zijn. Zeker bij een doorverkoop is dat weer van belang.

1 like

Dat inderdaad. Als je op eBay kijkt, wordt er tussen de 400-600 gevraagd voor deze dozen. Dus als je rekent met een nieuwprijs van 3500, is 3000 al royaal voor een tweedehands speedy. Min doos (-400) min papieren (-200?) min stalen band (-300?).

Haha! ik krijg de Speedmaster van hem en vindt dat hij 300 bij moet leggen
:joy: oh en wel een originele stalenband ipv imitatie
waar hebben we het over! een Schitterende Omega en dan pleur je er een Imitatie band erbij! origineel kost een stalenband ook effe een dikke 600 euro ongeveer. Hij moet echt dik geld bij gaan leggen hoor


1 like

is deze echt??? subdials kloppen volgens mij niet
 maar goed, ben ook maar een leek.

Dit is de co-axial variant. Die is iets anders.

Is dat dan de self-winding? want daar staan de subdials ook stuk verder uit het midden t.o.v. de foto. ook lijken op de foto de subdials geprint ipv onderliggend.

Bij de kerstboom

10 likes

Is de 44,25 mm variant en automaat. Een andere versie dan normaal. En zeker weten origineel :smiley:

Doet me wel beetje pijn dat je denkt dat het een nepper is :joy:

2 likes