Speedmaster Only

ik probeer te leren he :slight_smile:

het is natuurlijk de 311.30.44.50.01.002!!! :smiley: :smiley: :smiley:

p.s. mooi!

1 like

NA

17 likes

Speedy 4.5 :blush:

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/PB069582_zps6lnczcxv.jpg.html]

[/URL]

8 likes

17 likes

Je kon het niet laten? :wink:

1 like

NopešŸ¤—

1 like

Met Plexi zo te zien?

1 like

Hesalite inderdaad! Zal de zelfde zijn als die van joušŸ˜‰met de mega grote Omega box.

2 likes

The one and only ā€˜realā€™ Speedmaster :sunglasses::+1:

2 likes

Met plasticā€¦

19 likes

Schitterende klok, maar vanwaar het plastic erop laten zitten?:sweat_smile:

Fraai zegā€¦ potdommeā€¦

1 like

Wees gerust de mijne komt in januariā€¦en ik laat de doos erom heen zitten bandje om de doos en gewoon dragen dat dingā€¦:joy: alle gekheid op een stokkie hij is heel gaaf! veel plezier ermee! en wees er zuinig op maar dat lukt wel met de beschermfolieā€¦:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heb hem net, ga hem op leer dragen, en laat daarom de stalen band in plastic. Makes sense?

1 like

Ik kan uit ervaring vertellen dat dat een goed idee is! Ik heb de Seamaster 300 van Warroo waarvan de kast er nieuw uit ziet, en de band nieuw is.

2 likes

Speedy - Rolex combo:

13 likes

2 likes

De Explorer staat op mijn wensen lijstje, leuk zo de 36mm te zien naast de Speedy ivm de verhoudingen. Zie je toch duidelijk het verschil in diameter, terwijl de Explorer groter draagt vind ik dan hij lijkt.

1 like

Klopt zeker! De speedy draagt wel een flinke maat groter. De oudere explorers met de slankere 36mm kast zijn zo mooi en dragen voor mij perfect. Mijn tip: zoek een ref 14270 of 114270. Dat zijn de 36mm modellen. De mijne op de foto is een 14270 uit 1996, nog met tritium wijzerplaat.