Speedmaster Only

Kan / wil iemand mij uit de doeken doen hoe hoog cq dik de kast van de Speedmaster is inclusief crystal?

13 likes

Lekkere combi!

1 like

15 likes

26 likes

Prachtige Speedmaster Moonphase!

1 like

Hele mooie :waxing_crescent_moon: phase idd. Staat hoog op mijn grail lijstjeā€¦

1 like

10 likes

Speedy met de kerst :slight_smile:

10 likes

A Speedy Christmas

14 likes

Nu een betere fotoā€¦ super aanvulling op de collectie

11 likes

17 likes

Weet iemand trouwens wat het type is van de automatic speedmaster?
Dus niet de reduced met de cijfers bij de uren markers maar gewoon de indices?
Volgens mij is dit het nieuwere type reduced.

bvd!

Sinds kort de trotse bezitter van een nieuwe speedmaster met als doel om deze later aan mijn zoontje te geven, hij is nu 3 jaar. Benieuwd hoe de jeugd van nu over zoveel jaar tegen een analoog (+handopwinder :joy:) horloge aankijkt? Maar ik ben er van overtuigd dat hij de emotionele waarde gaat waarderen. Ik vertel hem nu al dat deze klok later van hem wordt als hij groot is. Zo groeit hij er mee op, en ziet het papa bijna dagelijks dragen. Sterker nog; hij wil hem nu al hebben want ā€˜hij is toch al grootā€™:grin:

15 likes

17 likes

Nog 7 nachieā€™s slapen.:sleeping: net even in Centro Oberhausen m,n neus tegen de etalageruit geplaktā€¦en deze kanjer in real live aangezien. Wat een schitterende klok. Alleen de duitse AD prijzen zijn minder prettig zeg maar. Maar wees gerust we hebben een goede korting bedongen, tenslotte zijn we hollandersā€¦:wink: ik heb hem gekocht in ons landje uiteraard.

7 likes

Dat is referencenumber: 3539.50

Als voorbeeld: https://www.chrono24.com/omega/speedmaster-reduced-chronograph-39mm-stainless-steel--id7056713.htm

6 likes

Still in love!

19 likes

Begrijp ik

1 like