Speedmaster Only

deze Ko-band zat eerst op een 44,25mm Speedmaster, met lugmaat 21mm aflopend naar 20mm/

Aangezien dat horloge al een tijdje niet meer in mijn bezit is, is Ko zo vriendelijk geweest om hem te snijden naar 20mm aflopend naar 18mm.

Dacht eerst dat het niet zo’n mooie combi is, maar nu ik er wat langer naar kijk vind ik het best een mooie combi!

8 likes

10 likes

Even wennen maar niet verkeerd! Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar een rustige band daar de dial van de ST nogal druk is. Maarja, aan het end van de dag kan ik lang koekeloeren naar mijn horlogedoos waar in geen velden of wegen de ST te bekennen is. :pensive:

:wink:

1 like

18 likes

Blijft een leuk ding!

8 likes

6 likes

En ja hoor vanmorgen om 08.35 uur de leverancier van mijn Speedmaster voor de deur. Onder een genot van een kop koffie deze schoonheid uitgepakt. Wat een heerlijke klok zeg. Seamaster PO de deur uit en welkom Speedy. Ik hou hem op staal, mogelijk eens een mooie lederen band van Ko maar voorlopig even inlaten lopen deze klok. Loopt wel iets sneller, zeg maar een 10 seconden nu in 14 uur, schijnt normaal te wezen bij een geheel nieuwe klok , even een paar maanden aankijken en dan mogelijk even bij de horlogemaker langs, als het nodig is. Hoorde al dat de klok zich even moet “zetten” en dat het tzt wat beter gaat lopen, tips op dit gebied zijn welkom, een happy face dat weer wel en nu genieten.:+1:

10 likes

Topklok, geniet ervan! Leverancier aan de deur is netjes… bij wie heb je hem gekocht?

Bij nl44 horloges via MP, is net een drie maanden bezig . Geen reviews bekend van hem, hij begint helemaal onderaan. 1,5 uur zitten babbelen over klokken. De Omega Seamaster PO gewoon bij hem ingeruild. Eerlijke en aardig kerel die dit buiten zijn eigen werk erbij doet. Totaal niets mis mee. En een hele goede prijs voor mijn PO gekregen.
De Speedmaster zat nog compleet in de seals dus zoals het hoort. Binnenkort gaat hij met een site online , duurt nog even maar ik krijg een bericht van hem als het zover is. Woont ook nog eens in de buurt van mij zodoende deze service. Een heel goed gevoel eraan over gehouden. Hij heeft de scherpste prijs die er nu wordt gehanteerd en geeft ook nog eens een zeer goede prijs voor de PO terug. Maw ik hoefde een heel stuk minder bij te leggen dan bij andere grijze dealers.

4 likes

Blijft erg tof, een Speedmaster. Ik speelde heel soms met de gedachte om hem te verkopen, maar eenmaal om de pols ben ik weer verkocht. Dus ik houd mij vast aan het plan.

10 likes

Schaamteloze cross post maar mag hier sinds gisteren ook meedoen😍(Zie m’n NA topic)

10 likes

Speedy

15 likes

Zie ik nou een kras? Zonde.

5 likes

Haha wrijf het er maar in. Als ik niet uit kijk staat hij straks nog in het blauwe gedeelte en gaan we naar de juwelier om een verse te halen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Is maar een klein krasje hoor. Zo van die haarkrasjes. Miniscuul klein krasje, met het blote oog bijna niet te zien. Echt ieniemienie klein krasje…

2 likes

leuk zeg drie verschillende uitvoeringen:) ik heb zelf de middelste sinds vorige week zaterdag. Wat een heerlijk horloge

2 legendarische horloges bij elkaar! Mooi:)

1 like

Mooie combi!

1 like

prachtig!!! Die band is erg mooi erbij

Mooi deze uitvoering van de speedmaster!

1 like