Speedmaster Only

Ok. Het is zo ver. Eindelijk mag ook ik hier iets posten. Vanavond een zgan Speedmaster Pro overgenomen en ik ben er heel erg blij mee. Dat ik deze al die jaren genegeerd heb, onbegrijpelijk :sunglasses::sunglasses:

Handopwinder, dichte caseback, hesalite, grote doos, “the works”.

25 likes

En naast de stalen band ook nog een mooie lederen band erbij!

Ik heb 'm gehad en vond 'm
(vloeken in de kerk)
saai


Grt. Marco

Welcome to the club Jeroen, prachtig uurwerk !
Wanneer ben je jarig? Dan leggen we met HF bij voor een grotere horloge kist :smiley:

1 like

Ik niet eerlijk gezegd
 snap wat je bedoelt hoor, maar deze hoort eigenlijk gewoon in iedere serieuze collectie. Welke niet trouwens :sunglasses::sunglasses:

Inmiddels richting 8 alweer en dit jaar zou ik alleen bandjes gaan kopen pfffff :joy::joy:

2 likes

Try not to make a promise you know you can’t keep :wink:

Was eerder “wishful thinking” :upside_down_face:

1 like

Hij is gaaf!

1 like

Absoluut fenomenaal. Grail voor mij!

2 likes

Veel plezier ermee! Ik ben sinds een week ook de trotse eigenaar van een Speedmaster :slight_smile:

2 likes

Me too!:thumbsup: heerlijke klok. En nu deze week afwachten op de lederen band van Remie van 7T2, de foto’s die hij mij heeft laten zien stemmen mij positief. Moet even geduld hebben
einde van deze week komt ie.

2 likes


Hij is nog niet klaar maar hij is goed op weg. Met een originele Omega gespsluiting heerlijk. Komen nog racegatuh in.

2 likes


Deel van het resultaat. Band in aanbouw.

1 like

Dat is al een goed begin en een mooie kleur :slight_smile:

13 likes

We mogen hier weer meedoen. Weer blij met de Speedmaster.

22 likes

Vooruit. Dat kan ik ook sinds gisteravond dus daar gaat ‘ie :+1:t2::+1:t2:

19 likes

Even bijdraaien :wink:
En heel snel een mooie band op zetten!

1 like

Veel plezier ermee. Ben oprecht benieuwd of de klik blijft. Ik heb het vele malen geprobeerd maar uiteindelijk geen klik voor mij​:thinking::cry:

2 likes

Spiksplinter nieuw?