Speedmaster Only

I rest my case

Gobert verbetert dan wel corrigeert graag het taalgebruik van anderen, maar slaagt er ondertussen zelf nagenoeg nooit in zijn wat vreemde boodschappen helder over te brengen.

Er zijn er voldoende die mij wel begrijpen en iedereen heeft het recht om mij niet te willen begrijpen.

Ik meen evenwel dat de kleine conversatie met @Warroo niet zo heel moeilijk te begrijpen was.

1 like

Die conversatie met Warroo verliep inderdaad zeer soepelā€¦hoe dan ook: fijne zondag en laat hier de Speedy plaatjes maar weer verschijnen!

7 likes

De White side of the moon is hier al eens gefileerd, maar kwam dit plaatje van Dale tegen en dat is toch best een geinige out of the box speedmaster zo ! Ik had het meeste moeite met de witte lederen band.

4 likes

Meer dan liefde voor de reduced! Wat een schoonheid!

Ik wist niet dat Omega ze ook van plastic maakt :scream:

Ik ook niet, wel (wit) keramiek blijkbaar :slight_smile:

1 like

Verschrikkelijk blijft hetā€¦ maar ik ben dan ook een man van staal :wink:

2 likes

Blijft er op elke foto die ik er van zie als een render uitzien. Wel cool, zeer sciencefiction.

1 like

4 likes

Ik kan zowel een fleurige Gshock waarderen , maar ook een gierend dure gecompliceerde Patek van 100K en alles daar tusseninā€¦ Mooi compromis dit witje van Omega dus haha

Foto betreft een Speedmaster Reduced ref: 3510.50.00

Iemand die op basis van deze ene foto kan zeggen of alles origineel is? De band mist, prijs 1500 incl doos/papieren.

Voor 1500 mag je best ook een stalen band verwachten toch?

1 like

fotos zijn van deze advertentie zie ik nu

1 like

Ok, dat is wel apart. Nieuwe eigenaar misschien maar wel een zelfde foto gebruiken :unamused:

1 like

en de omega band met omega vouwsluiting kwijt gemaakt :wink: die dingen zijn ook aardig wat waard.

1 like

Klopt inderdaad ja, de boel verkocht en vervolgens voor dezelfde prijs verkopen. :joy:

Ik sla deze even overā€¦

Thnx!!

Niet zo Speedy in de enige file van NLšŸ¤¬

5 likes

Nog maar een Speedy hier danā€¦:wink: Fijn weekend!

6 likes