Speedmaster Only

Ja, dat was ook mijn conclusie. Serviceplaat en -wijzers. Op zich ook niet gek dat dit ergens in de afgelopen 48 jaar gebeurd is. Laatste service is van 2014 en is door Omega zelf gedaan.

Ik weet niet hoe erg dat totaalplaatje nu is. Bij een goeie deal (<2k) gewoon accepteren dat er aan gewerkt is (maar wel origineel) of er met een grote boog omheen lopen?

Thanks! Staat idd mooi!

Mag ook maar Iā€™m no man of steel :wink:

Nog ongebruikt in de doos.

Haha band wacht op horloge! Succes met de zoektocht, das toch ook het leukste.

1 like

Dale komt hiermee weg, de meeste van ons niet.

Deze klok staat ook echt bijna alles he! en deze combo is ook zeker geslaagd, zit ook met een schuin oog te kijken naar een wat donkere blauwe kleur, maar rustaaaaag an ik heb net de donker bruine van Remie erop zittenā€¦:+1:

3 likes

Hoevaak zetten jullie de ā€˜stopwatchā€™ aan puur voor de fun?
En laat je hem weleens uren achtereen lopen omdat het gaaf is de wijzer te zien lopen?

:rofl::question::interrobang:

4 likes

Soms, en ik zet regelmatig de grote secondewijzer tussen de subdials om zo de lappen tekstā€¦ Omega, Speedmaster en professional goed te kunnen zien want in standje O verstoord hij wel het uitzicht op de tekst.:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Betrap mezelf daar vandaag ook op :eyes:

2 likes

Die @anon94081762EV is baas.

2 likes

Haha we hebben dus allemaal dezelfde tik!!:joy::joy: heerlijkā€¦:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ehhh dezeā€¦


Maar heb hem na 3/4 dag alweer vervangen voor de stalen band Vind de stalenband de exclusiviteit verhogen, de lederenband is het gewoon net niet. Is spiksplinter nieuw maar ehhh staal is mijn eerste keuze en op leer ontbreekt de magic/uitstraling/exclusiviteit. Dus toch maar gewoon op staal, dat staat deze Icoon imo toch echt het beste. Leuk dat leer maar de klik op leer is er gewoon niet,helaas. Hij gaat tzt in het blauwe gedeelte de klik op leer is er gewoon niet, ondanks dat de Lederen band echt top is gemaakt door Remie met originele Omega sluiting . Bij Interesse mag hij weg voor 79 euro das 11 euro korting. Op een nagenoeg nieuwe band. In een bubbel enveloppe op de deurmat. Maar hij ligt mij niet in de weg. Is nu aan het rusten in de originele Omega doos bij zijn 2 andere maten de velcro trap en nato strap.

In een ander topic was er reeds een vraag over deze Omega Speedmaster Broad Arrow 321.10.44.50.02.001 gesteld zij het in een andere uitvoering. Response leverde toen wat algemeenheden op (excuus aan de reageerders) maar het model blijft een beetje bij mij hangen dus ik dacht, ik vraag het aan de experts.

Bij deze dus. Heeft iemand enig idee waarom dit, qua bekendheid e.d. nooit een populair model Speedmaster is geworden. Puur om de looks, te groot, te saai, teā€¦ Hoor graag of iemand bijvoorbeeld ervaring heeft met dit model.

Het gaat om deze

1 like

Deze band draagt ook lekker.

7 likes

Gewoon de wijzerplaat staat imo te ver af van het origineel , te koud te veel staal, te saai de klik is er gewoon niet met de originele zwarte wijzerplaat.
Datum , wijzers, de cijfers allemaal even imo te veel afwijking van de originele het ā€œIcoonā€ komt te kil over deze uitvoering. De wijzerplaat gaat helemaal op in de klok zelf, springt er gewoon niet uit. Je heb gewoon te weinig contrast in de klok zitten.

1 like

8 likes

Denk dat je zeker in vergelijking met ā€˜het icoonā€™ op alle onderdelen gelijk hebt. Ik probeer hem los daarvan te zien,als model op zich, maar dat is zeker lastig. Je begint snel vergelijkingen te trekken. Dank voor het uiten van jouw indruk. Geeft weer wat inzichten voor mijn oordeel.

1 like

Ehh mooi maar ik heb hem toch liever op staal. Ik kan geen klik krijgen met leer. Zo jammer dat ik geen klik ermee heb. :tired_face:

Acht beetje afwisselen :sunglasses:

2 likes

Graag gedaan, is ook mijn mening. Anderen zullen weer een andere mening hebben. Natuurlijk is het een mooie klok maar het haalt het gewoon niet bij het origineel, dat is en blijft imo het icoon op staal!!! natuurlijkā€¦:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Cognac of jeans. Ach het is weekend, ik kijk nog wel :sunglasses:

8 likes