Speedmaster Only

:yum:

Vanochtend opgehaald. Voelt heel klein naast de pro maar zekers blij mee :slight_smile:

17 likes

Volgens mij is deze maat prima voor jeā€¦

2 likes

Zo op deze foto wel ja en zit ook goed hoor. Mijn pro daarentegen vind ik zelf net iets mooier vallen qua maat :smiley:

1 like

Vind hem perfect hoor.

Een hele knappe verschijning. Ik ben wel benieuwd wat het toevoegt naast je Pro. :slight_smile: Lijkt mij geen lang leven tegemoet te gaan bij jou.

2 likes

We gaan het zien, had deze al een tijdje in mijn hoofd voor erbij :smiley:

1 like

I love my Speedy :heart_eyes:

14 likes

Toch vind ik de Speedy LE opmerkelijkā€¦ op UF zie ik er Ć©Ć©n voorbij komen waarin ik geen interesse heb, maar de prijsstelling valt me op.
InitiĆ«le vraagprijs was 7,5k, nu gezakt naar 5kā€¦ Die gaan harder naar beneden dan de cryptoā€™s! Wordt dat de nieuwe trend?

https://uhrforum.de/omega-speedmaster-limited-edition-professional-moon-watch-apollo-15-a-t323619

Das een goud/stalen. Daar kom je bij Rolex nog mee weg maar bij zoā€™n beetje alle andere merken niet snel. Bij een Speedy ook niet. InitiĆ«le prijs was ronduit ridicuul. Als je dan zo ver zakt met je prijs zak je voor mij als verkoper ook door het ijs.

Huidige prijs is gezien de staat in de huidige markt niet raar. Geen koopje maar dar blijkt tegenwoordig voor een Speedy normaal te zijn.

1 like

Wist inderdaad niet dat die minder courant zijn.

Dat vind ik dus ook, wekt geen vertrouwen.

Misschien moet ik in het vintage deel zijn, maar hier zitten natuurlijk de speedmaster-diehards. Ik wil misschien wel een keer mark 2 proberen. En dan vind ik de racing dial wel cool. Kan iemand voorzichtig iets zeggen over dit exemplaar? Of waar ik op moet leten. Papieren zijn allemaal in orde. Maar zoā€™n kast beoordelen vind ik nog lastig.

IMG_8657

2 likes

Uploadenā€¦

Schitterende nieuwe banden van held @Ko_
Heel blij mee!

Welke vinden jullie het mooiste op de speedmaster?

Mvg

10 likes

100% de bruine, word tzt ook nog wat donkerder echt een top band, ziet er erg goed uit veel draagplezier!

1 like

De stalen band. Mag dat ook :slightly_smiling_face:

Als dat niet mag, dan de bruine racing strap. Ik heb een zwak voor racing straps. Er ligt hier zelfs een nieuwe heuerville klaar voor als ik er ooit het horloge voor heb.

2 likes

Ja hoor net binnen en super blij mee! bedankt Remie!:+1:

7 likes

Die kast is zeker weten opnieuw opgemaakt. Wijzerplaat lijkt me ook niet origineel. Niet een heel interessant exemplaar dus.

1 like

2 likes

Zojuist de Esprit Nato ā€œjeans blue ostrichā€ binnen en ik moet zeggen: :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

12 likes

Hij kan veel hebben! Een Heuerville en Ko band ter illustratie.

Helaas, naar mijn mening, te groot voor mijn 17,5cm pols. Daarom heeft hij nu een nieuw en zorgzaam baasje.

6 likes