Speedmaster Only

:joy:

1 like

Jeroen zit heftig aan de speed(y) :wink:
Mooi zo !

3 likes

En bedankt nog he :joy::+1:t2:

Ik ben blij je het licht te hebben mogen brengen :smiley:
Ondertussen geniet ik ook van het (UV) licht :smiley:

1 like

In het ā€˜blauweā€™ gedeelte staat een Speedmaster ( Co-Axiaal 3330 ) met saffier. Ik ben compleet niet thuis in de ā€˜speedyā€™ scene. Vind hem mooi maar krijg de indruk na wat rondstruinen op ons geliefde forum dat dit een niet erg gewilde uitvoering is ?
Wellicht kan iemand mij ā€˜speedyā€™ voor dummies toesturen als PB ?

Gewoon je even inlezen online. 6 maanden geleden wist ik er ook niks van, maar er zijn genoeg fantastische sites met uitleg en daarna schaf je het mooie rode boek aan om door te spitten.

Overigens een leuke bezigheid.

6 likes

Voor de huidige prijs met de service is het een heel mooie klok. Mooi uurwerk, prachtige wijzerplaat. Veel horloge voor het geld. Veel meer dan veel momenteel veel te duur geprijsde ouwe Speedy Proā€™s.

Edit: Jij bedoelde de Speedy Racing, bovenstaande gaat over de Broad Arrow.

1 like

Daar kunnen we heel kort over zijn; hesalite, handwinder en dichte caseback. :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

En op staalā€¦:stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Als je hem mooi vind, dan is het volgens mij een prima deal.

Als je echter voor een ā€œechteā€ (sorry) moonwatch wilt gaan, dan ontkom je niet aan handwinder, hesalite en dichte bodemā€¦

1 like

5 likes

Leuk zoā€™n selfie op het toilet.

2 likes

Damn wat hou ik van deze klok!

10 likes

Nu een week of 5 in bezit en loopt als een zonnetje met +2,5 seconden per dagā€¦

11 likes

Zit nu ook op ongeveer +2 seconden gemiddeld per 24 uur. NA 7 weken dragen bijna ingelopen dusā€¦:+1: heerlijke klok, ik draag hem weer gewoon op staal, leer is het voor mij gewoon niet.

10 likes

Vandaag op de rommelmarkt omega speedmaster pepermunt doosje


Nu nog de speedmasteršŸ˜‰

15 likes

16 likes

Die 1e dag in december dat ik mā€™n Speedy Tuesday ophaalde en meteen weer doorleverde. Hier naast zā€™n neefje.

17 likes

Schitterend duo!

1 like

Prachtig! Is dat een Apollo 11?

Edit: ik zie het alā€¦ Wat een gaaf ding!

1 like