Speedmaster Only

Heulllllll gaaf!

2 likes

Ik weet nog niet of dit bandje een blijver is … een beetje experimenteren :wink:

14 likes

Mooi man! :ok_hand:

Maar het was van korte duur …

10 likes

Wordt een Speedmaster aangeboden voor een relatief laag bedrag…

Zonder d&p. Vind het maar raar…

Advertentie:

Omega speedmaster Professional 42mm Chronograph moonwatch
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1263151149?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Sluiting lijkt wel gepolijst zo op het eerste gezicht…

De band is in ieder geval supernep! Kijk eens naar de endlinks.

Als je het er zo duidelijk bij moet zeggen dat het horloge origineel is en je maakt ook nog zoveel spelfouten dan komt dat op mij niet erg vertrouwd over

Is van haar opa geweest zei ze aan de telefoon. Erfstuk. Het betreft een jonge meid.
Ze is bezig met een echtheidscertificaat via een juwelier in Utrecht. Deze heeft ze morgen in handen.

Mijn underbellyfeeling zegt dat er iets niet klopt.

Ik zou er bij weg blijven, maar wat denken jullie hier van? :sunglasses:
https://link.marktplaats.nl/m1263573254

Is natuurlijk gelul. Welke opa heeft een gloednieuwe speedy in de la liggen zonder aankoopbewijs of doos oid. “Me overlede opa”. I kid you not.

Haha. Faker komen ze niet. En dat zeg ik zonder verstand van zaken.

Ja dat ziet een blinde nog wel :thumbsup::thumbsup:

Wegblijven door het verhaal? Of zie je aan de foto’s al dat het een neppert is?

1 like

8 likes

Crosspost

13 likes

welk bandje is dat? Vind het wel gaaf staan

Een RIOS1931 bandje dat ik binnenkort op het blauwe forum zet; ik vind het te fors.

1 like

Bedankt voor de info. Laatst zelf 2 rios bandjes binnen gekregen en vond ze erg stug vooral.

Ik heb wel vaker RIOS bandjes gehad en ze worden wel soepeler met het dragen (zoals alle leren banden). Ik vind ze ook lang meegaan dus goede waar voor de prijs.

Ik heb er nu een Kaufmann vintage bandje om; buffel met rally design.

1 like