Speedmaster Only

Ja, is een soort tandpasta maar dunner en wat meer korrels voor het polijstwerk. Afhankelijk van de krasjes doe ik het meestal met een vinger.

1 like

Tropical Mark ll

6 likes

Kunst is om een goed doekje te gebruiken en gelijke rondjes maken.

Canā€™t go wrong. Ik heb er zelfs diepere krassen uit mijn Reduced mee gekregen.

1 like

Oud katoenen T-shirt (flink vaak gewassen) werkt ook. Ik gebruik ook aan stukken geknipte oude shirts als lensdoeken.

Ik doe het met brillendoekjes.

Gelukkig pas de stalen band mij goed. Kan mij voorstellen dat dat niet bij een ieder is, weinig mogelijkheden daarin. Een microafstelling over een lengte van 1 cm in de sluiting zou een perfecte oplossing wezen, volgens mij heeft Miltat zo,n band. Eigenlijk zou dit standaard op deze band moeten zitten , zeker gezien de prijs van dik 600/700 euro. Zag hem op een Amerikaanse site staan voor 875 dollar (origineel) dan mag je van deze band zeker verwachten dat er meer verstelmogelijkheden zijn.

1 like

Blijft zn mooi klokje :hugs:

20 likes

18 likes

Prachtig kleurrijk horloge, heb hem dus ook. Altijd gedacht dat een handopwinder niets voor mij zou zijn maar merk gewoon dat je hem regelmatig een paar keer per dag een paar draaitjes geeft (liefdevol natuurlijk). Super klok (om het op zijn Amsterdams te zeggen).:+1:

1 like

@Bigrosa Mee eens. Na wat proberen ben ik nu tevreden over de stalen band. Maar gezien de prijs zou hij gewoon een hoogwaardiger sluiting moeten hebben.

1 like

Klopt, op mijn MarkII (uit 2016) zit een supersluiting. Zit nochtans in dezelfde prijsklasse.

1 like

Hij is echt SUPER. Op staal ook prachtig. Een zwarte Heuerville incoming, dus al met al een mooi setje zo.

2 likes

Mijn speedy op alligatoršŸŠ

Gr jelle

17 likes

29 likes

Wow! Heftig!

Laat de lente nu maar komen.

19 likes


Zonnetje schijnt

16 likes

Jij gaat voor een tropical plaat, begrijp ik? :stuck_out_tongue:

2 likes

Vandaag bij Ramon deze klok opgehaald. Mijn eerste echte klok. Complimenten voor Ramon en zijn service. Crownguard is zeker aan te raden! :wink:

25 likes

Mooi moment! En vooral stiekem kijken onderweg :wink:

1 like