Speedmaster op de foto

Vanmiddag wat aan het stoeien geweest om een mooie foto te maken als wallpaper voor m’n ipad. Valt nog niet mee om een beetje een goede foto te maken.
De band heb ik ook zelf gemaakt. Aan een vouwgesp van Timefactors die eigenlijk voor stalen banden bedoelt is. Dit bevalt me heel erg goed, precies op maat en geen uitstekende delen. Geen gaten nodig en geen keepers.

Groeten, Ko

Mijn beste,

Chapeau!! Petje af hoor!!
Een zeer geslaagde foto van een bijzonder fraai horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooi gedaan!

Prachtige cd box trouwens, heb mijne ook binnen gekregen :slight_smile:

Ja die box is een mooie achtergrond zo.
Even off topic. Inderdaad prachtige cd box met schitterende muziek uit hun beste periode. Vind ik in ieder geval. Verrassend dat er toch iemand op de box reageerd. De meeste mensen kennen King Crimson niet, nooit van gehoord. En toch heb ik er meer dan 200 cd’s van.

1 like

Mooi gedaan

OP zich mooi gedaan, maar het beeld is iets te druk, waardoor die fantastisch mooie klok er minder goed uit komt. Je moet er proberen voor te zorgen dat alles er wel is, maar de Omega er meer uit komt. Tja makkelijk gezegd, maar het is wel zo. Succes met experimenteren.

Mooi Ko! (tu)

Groet, Glenn

@Bygone Time

Je hebt helemaal gelijk. De foto is als wallpaper bedoeld en inderdaad te druk.

Zie screencap:

Dus om het rustiger te maken heb ik het horloge weggelaten. Geen grap!

Zie screencap:

Wel met photoshop de boel wat compacter gemaakt.

Maar we waren eigenlijk met horloges bezig. Dus ook een nieuwe foto die wat minder druk is denk ik.

Bedankt voor alle reacties, Ko

Zo vind ik hem veel mooier Ko (tu)

Ja…dat gaat al een stuk beter Ko! (tu)
Als je het kan zou je moeten proberen de achtergrond minder hard te maken door deze heel lichtjes te blurren en minder contrast te geven. Als je Omega dan scherp blijft (samen met de tekst) dan zal het geheel nog beter uitkomen denk ik.

Ik ben even zo vrij geweest:

Ja zo ziet hij er iets frisser uit.
Zodra ik weer tijd heb experimenteer ik verder.

Ko

(tu)

Mijn nieuwe versie van dezelfde foto.
De verschillen zijn subtiel.

Deze foto heb ik trouwens even snel gemaakt met een goede compact camera met ingebouwde flits. De achtergrond is een doos van LP hoes formaat, glanzend.
De afbeelding van de VU meter is korrelig en contrastrijk.

Mooie foto’s van prachtige combi (tu)

punt 1 coole foto :slight_smile: En punt 2 mooie band en punt 3 de gesp is geweldig om te zien!

killer klokje en een killer pic, congrats ko!:)-d

Oeps