Helaas niet in 22 mm, anders zat hij al op mijn Navitimer.
Klopt, ik had het zojuist ook opgezocht. Dat is wel even slikken. Denk dat ik dan liever nog wat extra neerleg voor een nieuwe type stalen band met micro adjustment clasp.
Op staal, zoals het „hoort“!
En een mooie croco band met vouwsluiting als het „dressy“ moet
Maar zoals het hoort en moet is natuurlijk persoonlijk! Maar zo zou ik het doen…
Ik mis Nato
Maar eigenlijk is het een geweldige bandenslet. Staal, sail, nato, het kan allemaal
Plaatjes voor de sfeer (draag hem nu al een tijd op staal, zo fijn!)
Zou ik wat meer info moeten hebben? Ga je ermee zwemmen dan op staal en sommigen durven hem dan zelfs op nato te doen. Anders lekker op staal en als het te heet is op leer
Helemaal mee eens. Ik wissel ook afhankelijk van het weer en wat ik die dag ga doen. In de zomer gaat mijn voorkeur vaker uit naar staal. Ga ik varen of zwemmen dan doe ik een duiker om, dan kan ik meer vertrouwen op safaierglas en waterdichtheid. In de winter of dagen op kantoor dan kies ik eerder voor leer.
Die bruine heb ik er ook bij, heb hem eigenlijk altijd “gewoon” op staal maar vond dit mede door het verhaal leuk voor de afwisseling.
Dit is mijn minst favoriete stalen band voor een speedmaster, dus voor mij in dit geval nato of leer. Nato vind ik op een speedmaster wel teveel dikte, dus zou dan met een suede of nubuck band gaan. Of een racing band zoals eerder in de reacties aangegeven. Of het beste van beiden; een suede racing band
Bedankt voor de tips, die grijze suede band vind ik er ook wel erg mooi bij staan inderdaad
Doe wat je zelf het leukst vindt. Mijn Speedy altijd en alleen op staal.
Het mooie is dat als je dit horloge op staal koopt, je lekker kan afwisselen.
Alles staat een speedmaster.
Behalve die mesh hierboven.
Deze vind ik er inderdaad ook wel erg mooi bij staan
Bij twijfel gewoon op staal en is het mooiste maar als je in een warm land woont dan….?
… gewoon genieten van het weer
Dat is wel een bijzondere Speedmaster