Speedmaster op leer, stof of staal?

Wie helpt hij kiezen op deze Speedy Tuesday :sunglasses:

• Speedmaster Pro op leer
  • Moonwatch op stof
  • Speedy op staal
0 stemmers

Rubber is natuurlijk ook nog een optie, maar daar ben ik persoonlijk niet zo van. Wat vinden jullie?

15 likes

Gelukkig bestaat er niet iets als een horloge wetboek met wat “hoort” en wat niet - dat is t leuke!

Maar als je om mijn mening vraagt: op staal :grin:

3 likes

Optie 4. Lekker doen wat je zelf mooi vindt :+1:t2:

6 likes

Nou, als het zo moet, doe dan maar staal. :smile:

1 like
  1. OEM staal / mesh of komfit
  2. Omega moonwatch rubber
1 like

Optie 5. Rubber natuurlijk.

Die rubber band voor de Speedmaster is echt geweldig hoor. Die zou ik echt eens ergens proberen.

1 like

Op leer is prima, maar niet deze leren band.

1 like

Deze vind ik serieus tof:

19 likes

maar een mooi vintage leren bandje zal hem prima staan

2 likes

Zeker! Welke is dat?

3 likes

Zeker, een mooie doorleefde band zou erg mooi staan! Maar blauw bij zwart is toch echt een no-go, en dan die vulling…brrr… De bandjes van SwissToni vind ik weer tè glad.

Misschien toch maar eens de officiële rubberen band van Omega maar eens proberen. Begrijp dat die iets van €300 kost… dat vind ik best stevig voor stukje rubber :sweat_smile:

1 like

De Speedmaster kan vrijwel alles hebben maar ik vind de stalen band die erbij hoort zó mooi en goed uitgevoerd dat die wat mij betreft de basis zou moeten zijn. En dan af en toe wat afwisseling is natuurlijk leuk (bijvoorbeeld met die bruine van hieronder).

Deze beter?

5 likes

Sorry heb iets met blauw… en ben niet zo goed in kleurencoordinatie :grimacing:

Klopt, hij is flink aan de prijs voor een stukje rubber, maar hij is wel echt goed.

9 likes

Yep!
Deze vind ik ook nog wel kunnen:

4 likes

Maar dan moet je al wel een 16mm vouwsluiting hebben, anders is de 1ste keer 600 euro

Een Speedy kan eigenlijk alles hebben :smile:

staal

leer

canvas

MN

Rubber op een Speedy ben ik persoonlijk niet zo’n fan van. Maar dat is het leuke aan deze hobby, als je rubber wel tof vindt staan gewoon lekker doen! :grin:

9 likes

Voor mij hangt het ook van de stalen band af, die van de generatie vóór de 3861 zeker niet. De OEM flatlink die ik heb draag ik sporadisch, ook al is het een top band maar de alcantara of een velcro krijgen meer polstijd.

1 like