Speedmaster racing dial

Ok, dit kan misschien net zo goed in het topic domme vragen, of bij gezocht. Maar goed hier gaan we dan.

Ik wil graag een racing dial in mijn speedmaster.
Nu staan er op internet diverse te koop, maar hoe weet ik nu of ik een echte heb?

Bijv. En nu gaan jullie je echt kapot lachen, want in zekere zin is er niks te zien.
https://www.ebay.com/itm/324629922509?hash=item4b957382cd:g:6lwAAOSwZkRgowZI

s-l400 (1)
s-l400

Maar kloppen dit soort verpakkingen voor omega service onderdelen?

En kent er iemand watchparts_nl? Ik heb zelf wel gegoogled maar kan weinig van watchparts_nl ofwatchparts.nl terugvinden.

Of hebben jullie een tip waar ik er een en een setje wijzers kan kopen.

En met the real deal bedoel ik gewoon officiele omega onderdelen. Verder is het gewoon om een moderne speedy te modden, dus ik zoek geen vintage.

Dank voor het lezen, Pim

1 like

Deze ga ik even volgen. Ik had zelf een soortgelijk idee, maar dan met een witte dial. Omega service center zelf heb ik al gebeld, die verkopen dit iig niet als het niet origineel bij het horloge hoort. Zij kunnen alleen een nieuwe dial verstrekken als deze past bij het serienummer voor het horloge waar het voor bedoeld is.

Er zijn wel partijen te vinden die de dial kunnen plaatsen als je er zelf een weet te vinden.

Jazeker! Ik heb zelf bijvoorbeeld zo’n verpakking bij 633 endlinks.

Dat is volgens mij een Duits bedrijf die ook een NL website heeft. Deze website is me wel eens aangeraden om Bergeon schroevendraaiers te kopen. Heb het nog niet gedaan overigens.
Edit: excuses, dat gaat over spareparts watches.

Waarom niet vragen of je het kan afhalen? Ze zitten in Emmen, als dat klopt. Dan weet je gelijk of het een (betrouwbare) juwelier is.

Wow best wel wat reacties en prive berichten.

@peterpan Ik begrijp wat je zegt. Ik ben ook zeker van plan het op te halen. Maar ik wil toch wel even weten wie er achter zit. Iedereen kan een leuke winkel en babbel hebben. Maar referenties zijn goud.

Ik ben overigens met de ebay verkoper en anderen in gesprek.

@Roelson Ik ben er nog geen eens aan begonnen om die te bellen hiervoor.

@Neyra dank voor je input.

Zo nu even aandacht aan alle prive berichtjes :blush: