Speedmaster Racing en NSJ

Sinds Baselworld 2017 kijk ik al uit naar de nieuwe Speedmaster Racing. Gisteravond hadden we weer ons jaarlijks uitstapje naar Northsea Jazz. Was weer top! Tijdens het rondbanjeren zagen we ineens een stand van Schaap en Citroen. Uiteraard even kijken. Wat schetst mijn verbazing… In één van de vitrines stonden zowaar de nieuwe speedmasters tentoongesteld. Wow wat mooi zeg (naar mijn mening uiteraard).
Untitled

Toen ik met mijn telefoon dit plaatje schoot kwam een uiterste vriendelijke dame vragen of ik de Speedmaster even beter wilde bekijken en zelfs even omdoen. Dat was natuurlijk een no-brainer. Zie plaatjes hieronder. Sorry dat de kwaliteit niet geweldig is maar ik vind het wel leuk om deze primeur op dit forum te delen :smile:

Untitled

Untitled

Ik vind het echt een fantastisch horloge waarbij ik moet opmerken dat ik een behoorlijke pols heb waardoor ik de 45,5 mm prima kan hebben. Wat opvalt is dat deze speedmaster aanmerkelijk minder dik overkomt dan de vorige co-axiale modellen. Ze hebben het saffierglas anders vormgegeven namelijk.

Ik ben benieuw wat het gewaarde forum ervan vindt!

8 likes

Voor mij denk ik te groot, maar ik vind m tof! (Op de datum na)

Die is inderdaad erg mooi. Ik zal morgen ook eens kijken of hij er nog staat :thumbsup:.

Mooi dat je dit met het culturele uitstapje hebt kunnen combineren! Ik vind hem tof en ben benieuwd hoe hij zich verhoudt tot de huidige DSOTM-achtige modellen; die zijn me echt te groot.

Jammer dat de date disc helder wit is; vloekt met de kleur van de dial. Snap niet dat een merk als Omega dit niet stijlvol kan/wil oplossen.