Graag de mening van ervaringsdeskundigen.
Trof vandaag een putje aan op het ‘plastic’ van mijn Reduced. Dat ik daar van schrok is te veel gezegd maar vond het wel vervelend, heb hem nog niet zo lang. Kan dat hersteld worden of zeggen jullie ‘get used to it’ , over een maand heb je er weer een, het is immers geen saffier, hoort bij het vintage imago van een dergelijk horloge.
Ja, heel makkelijk om bij te polishen. Je kunt ook tandpasta of Brasso gebruiken, werkt ook prima.
En kleine krasjes en putjes, ach dat hoort inderdaad een beetje bij plexi.
@malus65@AstonMartin@drex
Als ik de daad bij het woord voeg, moet ik dan alleen lokaal het plekje bewerken of de gehele plexi en indien dit laatste (mogelijk categorie domme vraag) gaat dat niet ten koste van het Omega logo of zit dit aan de binnenkant?
Thanks!
Als je het zelf niet durft te doen dan zou ik er lekker mee (leren) leven. Straks is ie weer als nieuw en een half uur later verschijnt er een volgend butsje of krasje…
Waarom niet wat wachten tot er nog wat krasjes zijn ? Krassen maken op die bolle glazen is niet te vermijden, en je gaat toch niet elk weekend spenderen met het wrijven over het glas van je Speedmaster ?