Speedmaster ruilen voor Tudor Black Bay

Jullie? Ik heb er geen en er komt waarschijnlijk ook geen.

1 like

Ooo, ik bedoelde deze Speedo:
52

2 likes

Ik heb er ook geen en op de een of andere manier trekt dit horloge mij ook totaal niet. :upside_down_face:

1 like

ffff

Excuus TS!!

2 likes

Bovenstaande foto (uit mijn eigen post) ben ik niet hoor. Al heb ik dat model zwembroek wel :joy: … Maar goed, laten we het maar bij horloges houden.

1 like

Het antwoord van @Nick4u2 ben ik het helemaal mee eens.

Je zegt het zelf al, gewoon doen dus. Zijn 2 totaal verschillende horloges die je niet met elkaar kan vergelijken. De BB op staal is ook wel erg mooi hoor!

insta pica

5 likes

Ik zou ruilen.
Maar ik heb dan ook niets met de speedmaster.

1 like

Ja is een beetje een gevoelig onderwerp want ik weet dat de speedmaster hier nogal geprezen wordt. En het is een mooie klok maar op één manier heb ik er de klik niet echt mee. Nu ik heb geen probleem met leer want de Tudor in kwestie komt ook op leer maar ik zie de speedmaster veel liever op staal. Nu Mijn speedmaster is in goede staat maar gebruikt de Tudor praktisch nieuwstaat en nog in de stickers.

1 like

Doen! Stalenband erbij en klaar.

Ik denk het ook wel te doen blijf gewoon te zeer gecharmeerd door de looks van de BB of duikers in het algemeen vs chrono’s. Als het de Tudor niet wordt zal het wel een Seamaster worden. Wat kost een stalenband van Tudor los ongeveer want ik kan natuurlijk ook kijken om een stalenband bij de speedmaster te kopen.

2 likes

In het verleden had ik me voorgenomen ook ooit een speedmaster te kopen. Nu ik de BB heb denk ik er zelf niet meer aan.
Voor mij is dit het perfecte horloge. Modern met een touch of vintage. Staal, leer, NATO, alles past er bij en zit geweldig.

2 likes

thx dat helpt wel :slight_smile:

Geen idee wat een stalen band kost.
Kijk hier eens;
https://www.chrono24.nl/tudor/onderdelenaccessoires--acc.htm

[persoonlijke modus]
Mijn Speedmaster voor een platte Tudor met dobbelsteen wijzer?
No way!
Wat is er nu mooier dan zwart wit, verfijnde wijzer, bol hesalite en een giga historie?
Daarnaast is de Tudor toch bijna emotieloos.
[/persoonlijke modus]

Uiteindelijk kan je die keuze alleen zelf maken.

3 likes

[feitelijke modus aan]
Tudor heeft misschien wel een nog langere historie dan Omega…
[feitelijke modus uit]

:sunglasses:

2 likes

Nope :wink:

Ik zei toch “misschien” :joy:

Misschien wel nog even met jullie delen dat de Tudor in kwestie de nieuwe S&G (steel&gold) versie op leer is en nog gedeeltelijk in de stickers zit.

TUDOR :heart_eyes: