Als ik 10x mocht kiezen dan zou het 11x de Sub worden !!!
[quote=âForehand, post:71, topic:59100, full:trueâ]
Panerai,het hele model heeft mij zelf nooit aangetrokken. De eerste keer dat ik het zag vond ik het al lelijke dingen maar dat is persoonlijk.[/quote]
Duidelijk, zoveel mensen, zoveel wensen zeg ik wel es.
Ik vind ze wel mooi alleen sommige modellen ondraaglijk groot voor mân polsen.
Mag je geen succesvolle verwarmingsmonteur zijn dan ?
Jawel want dat zeg ik niet. Ik zeg dat de klant het dan al snel ziet als Bentley rijden met het geld van de klant. Ik ken de installatiebranche van binnenuit.
Heb ik ook niet bedacht maar zo zit de mens blijkbaar in elkaar waardoor er snel wordt geoordeeld/veroordeeld.
belachelijk nederlands calvinistisch gedoe
in andere landen mag je niet eens meepraten over een eventueele nieuwe klus als je niet aantoonbaar succes hebt . Maar ja , typisch nederlandse afgunst, kop maaiveld doe maar gewoon, wat zullen de buren wel niet denken etc
We mogen nix verdienen, we mogen nergens in rijden en we mogen nix dragen
fuck it
Ik vind dit een moeilijke keuze, zijn beide top klokken.
Ben zelf echt extreem fan van de Speedmaster, prachtige klok met een mooie historie.
Maar de Sub heeft weer iets magisch. Er is niks speciaals aan maar het is en blijft een all time klassieker.
Ik denk dat ze beide mooi staan in de collectie. Misschien is het dan een goed idee om te beginnen met een Speedmaster (het oude model) en erna te sparen voor een Sub.
Daarnaast heb je twee Speedmasters voor de prijs van een subâŠ
Dus als je naar de prijs gaat kijken kies ik voor de Speedmaster.
Dan niet, jij gelijk. Je kan hier ook al niks meer zeggen of hersenspinsels nemen een loopje met je zinnen.
Ik zeg alleen wat mijn ervaringen in de praktijk zijn. Mensen hebben nu eenmaal snel een oordeel. Dat heb ik niet veroorzaakt! En als je daar niet mee kan leven, daar kan ik niks aan doen. Ik ga mijn levensstijl iig niet aanpassen aan de mening van een ander.
En ik zeg evenmin dat ik het leuk vind, er mee eens ben of wat dan ook!
Volkomen mee eens. Ik vind dat echt zo bekrompen. Helaas heeft Helden wel gelijk. Ik ben zelf onderwijsadviseur (zelfstandig), maar toen ik een 2de hands BMW kocht (waar ik destijds vanuit die overwegingen ook over getwijfeld had), reageerden een aantal klanten toch met: âGaat zeker wel goed met de zaak.â Ik heb toen maar besloten de klant âop te voedenâ met de mededeling: âJa inderdaad. Ik lever goed werk met een duidelijke meerwaarde en word daardoor veel gevraagd. Ik werk dan wel iedere dag van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds, maar ik heb wel ontzettend veel eer van mijn werk en kan in deze leuke auto rijden.â Nu werkt het in mijn voordeel âAls je wat met Duco wilt, zul je er vroeg in het schooljaar bij moeten zijn, want zijn agenda zit ontzettend snel vol.â Niemand die daarna nog opkeek van de BMW (die nu overigens weer de deur uit is, maar dat krijg je als je alimentatie moet betalenâŠ).
Beiden gelijk dus 
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.