Speedmaster

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een nieuw horloge voor in de verzameling en ik ben gecharmeerd van de Speedmaster Tuesday, en de Tuesday 2.

Voor de Tuesday 2 heb ik net achter het net gevist, weet iemand of je nog via een AD op de wachtlijst kan komen voor het geval er iemand annuleert?

De eerste Tuesday is moeilijk te krijgen. Is chrono24 de enige manier om deze nog te krijgen?

Weet iemand nog een alternatief voor max. 6k? Gewone Speedmaster Pro vind ik te saai. Tin tin misschien?

Alvast bedankt.

C.

1 like

@vierport had er een in zijn webshop. Wellicht dat hij nog iets voor je kan betekenen.

Bedankt. Welke webshop is dat?

1 like

Pangehorloges.nl

1 like

ST2 komt niet bij AD.

Voor inschrijven ben je nu denk ik al te laat.

Enige mogelijkheid is inderdaad kopen van iemand die zijn horloge verkoopt, dus voornamelijk handelaren en flipperaars.

Volgens mij is die niet al te lang geleden verkocht.

@jeroenderee tijd om die Tin Tin uit de kluis te halen?:smiley:

1 like

Misschien is een Speedmaster CK2998 een optie? Volgens mij is deze ook wel voor 6k verkrijgbaar.

4 likes

Volgens mij is doe ook al weg, toch @jeroenderee

Mooie suggestie, die ga ik even uitzoeken

1 like

:joy::joy:

Ehhhhh

Mijn Speedy Tuesday mag eruit. Zgan en compleet. PM me maar als je interesse hebt.

Die heeft de kluis nooit gehaald volgens mij :joy:

2 likes

Nou vertel @jeroenderee

1 like

Jawel. Heel even. Echt heel even. :sunglasses:

1 like

Blijft geheim (als je de Polar terug verkoopt vertel ik je meer) :kissing_closed_eyes:

1 like

:joy: weet wat je zegt!

1 like

Dat weet ik maar al te goed…

1 like

Ik ga er een paar nachtjes over slapen.
Ik snap dat met de verkoop van de Millgauss het geld brandt in je zakken he :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Sjesis Nathalie je kent me beter dan ik mezelf :sunglasses::sunglasses:

1 like