Heeft iemand een mooie site waar alle/vele info van de Speedmaster Professional staat gepubliceerd? Ik wil meer over dit horloge te weten komen en eventueel eentje aanschaffen.
Zijn er dingen waar ik op moet letten?
De saffier is veel duurder, maar heeft zo zijn voordelen. Tevens vind ik het model met de display back het mooist.
Met de zoekfunctie op hier op het forum kom je al een heel stuk verder. Had een aantal sites in mijn favorieten staan, maar die zijn tijdens de laatste computer-update verdwenen, die kan ik dus helaas neit meer delen.
Heeft iemand een mooie site waar alle/vele info
van de Speedmaster Professional staat
gepubliceerd? Ik wil meer over dit horloge te
weten komen en eventueel eentje aanschaffen.
Zijn er dingen waar ik op moet letten?
De saffier is veel duurder, maar heeft zo zijn
voordelen. Tevens vind ik het model met de display
back het mooist.
Ik heb mijn Omega Seamaster bij William Wien gekocht. Hij heeft ook nog mooie Speedmasters liggen…
Kijk eens of daar wat leuks tussen zit. Hij heeft oa Ltd editions
Ervaring over wat precies? De verkoper of het horloge? Ik heb daar mijn Seamaster PO gekocht. Was een zeer fijne en relaxte overdracht. William heeft een kantoor in Wageningen waar je op afspraak het horloge kan bezichtigen en kopen. Alles is gewoon netjes geregeld officiële btw bon met garantie. Ik heb al twee van mijn Grails daar aangeschaft. Dezelfde die op jouw lijstje staan btw… ;):)-D:~