Speedmaster

Ben deze tegengekomen voor een geweldige prijs.
Kan iemand de fotos beoordelen of hij/zij foutjes ziet?

Lijkt ok, maar kunnen ook gejatte foto’s zijn als de prijs zo fantastisch is. Om welk bedrag gaat het?

2 likes

455€. Dat geeft me veel rode lampjes en vraagtekens.

Maar. Kan ook van een onwetend persoon zijn. (Hoop ik :slight_smile: )

Dat ruikt heel sterk…

Die een foto maakt van de binnenkant?

20 likes

Vaak als iets te mooi is om waar…ach laat ook maar.

2 likes

Het zijn ook screenshots? Vraag tenminste een foto met de wijzers op 12;34 oid en je weet het snel genoeg.

1 like

Kan dus niet. Punt.

1 like

455? Fake!

1 like

Die maakt idd echt geen foto van een binnenkant om het uurwerk te laten zien. Enige optie is afspreken en anders zou ik het laten schieten. €455 klinkt als een koopje voor een originele speedy, maar is een hoop geld om zo even kwijt te raken.

Denk erom, geen klaagtopic als je je geld kwijt bent.

3 likes

Voor €455 lijkt het me inderdaad vrij sterk, maar eh you never know! Maar wees extra alert

Prima foto’s, is een echte. Niet dat ie hem in bezit heeft of zo, iemand anders heeft ergens anders het ding ooit verkocht of te koop staan. Je kan hem zeker niet ophalen :smile:

1 like

yeah you do…

4 likes

Goh. Overigens als het werkelijk een onwetende persoon is, zou ik hem naar waarde bieden. Klinkt wellicht raar, maar iemand willens en wetens voor de gek houden kan twee kanten op wat mij betreft.

Maar ik ben het eens wat wat hierboven al gezegd is, als iemand zelfs de moeite neemt om de binnenkant op de foto te zetten is 'ie niet onwetend maar in dit gevaal waarschijnlijk ‘gewoon’ een oplichter … kortom, laat je niet gek maken door de geweldige prijs.

NB Je mag die 455 ook aan mij overmaken als je er zo graag vanaf wil. :sunglasses:

Succes! :wink:

4 likes

Idd. Echt op de foto maar moeten gejat zijn van het net. Koopjes vind je meestal met twee of drie gare foto’s.

1 like

Dat si inderdaad waar

Ik heb een foto gevraagd van het horloge op een bepaalde stand/uur.
Ik wacht af

1 like

De kast is wel wat gepolijst maar de Speedy op de foto’s is echt.

Ik zou die €455 écht meteen overmaken!! :sunglasses:

Informeer verder even welke horloges de verkoper nog meer te koop heeft! :upside_down_face:
(Mocht ie er nog meer te koop hebben dan een package deal doen!)

Grappig dat mensen zogauw ze hebberig worden elke vorm van gezond verstand overboord gooien!! :joy:

10 likes

Maar dat is toch wel ‘the dream’. Dat iemand iets geërfd heeft en voor goedkoop te koop zet. Of dat je bij een kringloop binnenloopt en er ligt een vintage speedy waarbij de verkoper aangeeft dat het batterijtje leeg is. :grin:

4 likes