Speedy 67

Vraag aan de moderator.
Ik wil een omega speedmaster cal 321 uit ´76te koop aanbieden. Zoals bekend zijn er duizend vragen te stellen over wat nu wel en niet origineel is. Band is in ieder geval afther market en bezel geen don. Wil hem aanbieden als bieden maar mag dat wel of niet. Kan namelijk geen goede prijs bedenken al ben ik natuurlijk niet op m´n achterhoofd gevallen.

Dat mag niet, je moet een prijs noemen.

Dus dat inderdaad!

Zoek hem op op chrono24 en baseer daar je prijs op…

Jammer want dat kan ik omdat geen goede prijs kan bedenken en allerlei discussies wil voorkomen hem alleen maar aanbieden op een veilingsite waardoor de prijs met 30% stijgt voor eventueel geeintereseerden.

Als je dit weet, weet je toch ook de prijs. :thinking:

2 likes

Nee dat is juist het probleem. Zit er een originele bezel op en een originele band dan is er veel te vinden maar veel minder als dat niet het geval is. Enfin dan maar naar MP en kijken wat er gebeurt. Daar zitten de makkers van HF immers ook bovenop. Thanks!

1 like

Cal 321 uit 76? Of de nummertjes omgedraait, moet het 67 zijn?

1 like

Oeps inderdaad de 67. Sorry

Je zult toch wel een inschatting kunnen maken wat ie zo ongeveer op zou moeten brengen? Zet hem gewoon in het blauwe gedeelte voor een prijs wat jouw goed lijkt. Krijg je weinig tot geen reactie? Dan is wellicht de prijs niet goed of zit de juiste koper niet op het forum.

Wat bedoel je trouwens met aftermarket band? Een replica band?

Ik bied €1000 :sunglasses:

2 likes

Nee. Een nieuwe originele omega band van een paar jaar geleden. Wel heel anders dan de originele.

Dat mag niet heb ik begrepen en hierbij dan ook het verzoek aan de moderator om het item te sluiten.

Vraag betrof het aanbieden in het verkooptopic, toch ? :roll_eyes:

Ik zou zeggen raadpleeg deze price chart en haal er 2000 ofzo af voor het ontbreken van de DON bezel.

Dit is heel makkelijk op te lossen, maak wat foto’s en post ze in dit topic, er zitten genoeg mensen op dit forum die je aan de hand van duidelijke foto’s heel makkelijk kunnen vertellen wat er origineel is, en als je het lief vraagt ook nog vertellen wat je vraagprijs moet zijn

Succes!

1 like

Heb het gehad. Dacht iemand blij te kunnen maken met een 145.012.67.

Da’s vlug…

1 like

Dit dus. :+1: