Ik wil heel graag nog een keer een Omega Speedmaster kopen. Maar nu viel me op dat de prijzen heel erg verschillen. Er zijn dus meerdere types speedy. De Pro, Apollo, MK en misschien nog wel meer.
Het is voor mij nog steeds onduidelijk hoe het nu precies zit met dit horloge. Ik heb Speedmasters gezien op het net uit bijvoorbeeld het jaar 2005 die beduidend goedkoper waren dan een model uit 1995. Nu snap ik wel dat dit kan voorkomen bij gelimiteerde uitgaven of dat een ouder model bijvoorbeeld meer waarde heeft doordat het een exacte kopie is van de originele moonwatch.
Mij vraag is of jullie advies hebben voor een aankomend Omega Speedmaster drager. Ik wil het liefst een recent exemplaar (voor mij is recent ongeveer vanaf 2000)
De prijzen varieren zoveel dat ik niet meer weet wat nu veel of weinig is voor een bepaald jaar. Ik zag zojuist op een site een Speedy uit 2005 voor ongeveer 2.800 euro. Dit zou voor mij een uitstekende prijs zijn maar ik wil geen kat in de zak kopen omdat dit voor mij een enorm bedrag is.
1 like
Voor 300 meer koop je m gloednieuw
1 like
Never voor dat bedrag! 11 jaar oud man. Koop dan een nieuwe bij William Wien!
Denk dat een 321 uurwerk zeker een meerwaarde heeft…
Voor de rest…William Wien als je de Moonwatch wilt…als ik je zo ‘hoor’ heb geen geen specifieke voorkeur voor limited editions, voor zover je daarvan kunt spreken bij Omega…
Begin hier eens te lezen:
http://www.fratellowatches.com/omega-speedmaster-buying-guide/
Als je interesse hebt in een 145.022 met 1171/1 band aan een degelijke prijs, stuur je me maar een bericht, overweeg de mijne weg te doen.
1 like