Speedy beschadigd

Horloge van de arm gevlogen, kast weer iets teveel karakter gekregen. Kan dat weggepolijst worden en wat zou dat kosten?

Hoe vliegt in hemelsnaam je horloge van je arm?
Zonde!

Alles kan gepolijst worden. De vraag is echter hoeveel moet er worden weggehaald om het weer glad te maken. Is lastig op de foto te zien.

Waren een spel aan het doen waarbij mijn horloge enkele meters verder op straat terecht kwam. Zou op mijn leeftijd ook geen spelletjes meer moeten spelen maar de groepsdruk was enorm😀

7 likes

Er is een duidelijke afdruk/deuk te zien , dit polijsten zou ik niet doen.
Ik maakte mij eerder zorgen om het kaliber zelf…

Ja, daar zal niet veel olie meer op de goede plek zitten.

Oef da’s balen!
Wilde spelletjes doe jij.

Meen je dat.? De olie gaat er uit bij een forse klap ?

Stond je slaapkamerraam open?

9 likes

Polijsten moet lukken zonder er een midsize van te maken. Maar zoals al gezegd laat ook het uurwerk bekijken/ checken.

Gr. Roel

Als de beschadiging je echt stoort zou je eens bij Jan Ubbels kunnen informeren of laser welding voor deze beschadiging mogelijk is. Heb hier eerder contact over gehad met hem ivm een horloge dat ik wilde aanschaffen. Koop ging uiteindelijk niet door, dus geen ervaring. In ieder geval een vriendelijke man die snel reageert.

Deels wel, als de klap hard genoeg is…

Dus de 13 in je naam is niet je leeftijd of geboortejaar? :wink:

Dat is omdat hij altijd pech heeft. Dat blijkt maar weer.

3 likes

Echt balen… of het moet wel een heel leuk spelletje geweest zijn … (maar dat is zelden leuk als het zo ruw is dat je horloge meters door de lucht vliegt om dan op straat (!!) te landen).
oefff daar gaat je waardevast idee
wat zet je dan in het Te Koop topic ?
Goed gewelde Speedmaster ?

Succes Roel ! Benieuwd hoe dit afloopt.
Hopelijk niet met een gebutst horloge dat niet meer uit de kist komt .

“Sssssss logischssssss…” zei ooit een bekende naamgenoot van me!

2 likes

Wat was dat dan voor spel? :joy:

13 likes

Deze post is goed op zoveel verschillende manieren! Oprechte dank!

2 likes