Speedy niet meer zo speedy

Besten,

Mijn speedy moonphase heeft het begeven. Het uurwerk loopt nog wel (achterkant te zien) maar de wijzers bewegen niet meer. Door eerdere ervaringen met Omega ben ik een beetje huiverig maar hij gaat morgen richting Brussel. Ik heb nog garantie dus ik hoop dat het daaronder valt.
Ieder nadeel heb nog steeds zijn voordeel… De seamaster cosmic 2000 krijgt weer wat polstijd.
I’ll keep u posted
Grt Ger

Dat is niet zo mooi voor een Omega. Dit zou je toch niet verwachten van een kwaliteitsmerk. Voor dat soort zaken ben ik zelf altijd huiverig, zeker als je een al wat oudere klok koopt en dat gebeurt er zoiets. Dan zou je weleens tegen een gepeperde rekening op kunnen lopen.

Ik hoop dat het voor jou goed afloopt en dat je speedy snel weer de juiste tijd aangeeft.

Voordeel is wel dat bij jou nu de tijd even stil staat, iets wat veel mensen graag wensen, maar niet gebeurt. :wink:

groet

Ed

Dank voor je medeleven…
Ik ga zo naar Siebel en dan zullen we zien wat er gaat gebeuren, ik durf nog niet na te denken over wat de reparatie zou gaan kosten indien het niet onder de garantie valt.
Grt Ger

Niet naar Siebel gaan, tenzij je het daat gekocht hebt.
Door interne verscheping ben je het dan zo alweer 2 weken langer kwijt.

Dank voor je tip. Ik heb het horloge daar (Siebel koopgoot Rotterdam) echter gekocht en ben zeer te spreken over de service!
Grt Ger

Tuurlijk, service bij Siebel is prima.
Heb zelf echter bij een filiaal gewerkt en weet een beetje hoe het verzenden daar gaat.
Gaat 1 of 2 keer per week weg, naar het hoofdkantoor.
Wordt daar centraal verstuurd naar SGN en komt dan via het hoofdkantoor met de weekpost weer terug.
Kost je gewoon 2 weken extra.
Maar goed, geduld is een schone zaak!

flesje wijn dat je je schitterende horloge minstens 3 maanden kwijt bent(helaas).

Haha dat zit er wel in ja.
Maarja druk maken heeft niet zoveel zin, komt vanzelf een keer terug…

vdschaaf Schreef:

Haha dat zit er wel in ja.
Maarja druk maken heeft niet zoveel zin, komt
vanzelf een keer terug…

Wat geduldig van je! Ik zou flink balen als ik mijn mooiste horloge 3 maanden kwijt was. Maar je zei het zelf al, met druk maken bereik je niets.

Ik hoop voor je dat je horloge netjes en snel weer terugkomt met zo min mogelijk kosten.

Mvg,

Joram Krol.

Dank!
Natuurlijk wil ik hem snel terug maar druk maken heeft geen zin. Over het algemeen maakt men zich te vaak onnodig druk… De tram of trein komt niet sneller als je een bloeddruk van 220 over 140 hebt en de juffrouw van UPC gaat er ook echt niet harder van werken…
Grt Ger

Hij is binnen en onder garantie geserviced!!!
Zes weken en 2 dagen, ga hem morgen ophalen :slight_smile:
Grt Ger

Dat zijn goede berichten. En het voelt weer alsof je een nieuw horloge gaat halen. Dat weet ik uit ervaring. :wink:

Mooi, alsof de verloren zoon weer terugkomt;) Fotootje:):slight_smile:

Kijk dat zijn de betere berichten!

Da’s beter dan 3 maanden. Nog ééééén nachtje slapen, en dan…

Groeten,

Martin

Dank voor jullie berichten! Ik kijk er ook echt naar uit om hem weer te kunnen dragen. Ik heb nu even geen camera ter beschikking maar foto’s volgen.
Grt Ger

Mooi dat je hem weer terug hebt! Kan me goed voorstellen dat het erg vervelend is als je horloge het plotseling niet meer doet. Vooral het gevoel van ongeloof en de ontdekking dat je hem erg lang kwijt zult zijn…

Ik hoop dat ie het nu de eerstkomende 25 jaar zonder mankementen blijft doen,
want een horloge dat niet niet goed functioneert is een ergernis.

HIJ IS ER!!!
Ik kreeg hem keurig in een reisetui van omega met meetresultaten ed… Het afgebroken schroefje wat erbij zat was naar mijn idee fors, ongeveer ter grote van een schroefje waar een brilpoot mee vastzit. Foto’s volgen.
Grt Ger

proficiat !!! :)-d