Speedy reduced: klopt alles?

eens. op zich is de staat heel begrijpelijk voor een horloge met 25 jaar dagelijks gebruik onder de riem dus wellicht is het gewoon mijn voorkeur. ik wil een horloge waarvan ik op zijn minst mezelf wijs kan maken dat ik de eerste eigenaar ben. althans, in deze prijsklasse. ik koop af en toe grappige vintage klokjes voor mijn “rariteitenkistje”; oude sovjet meuk, nerdy quartz klokjes, dat soort werk. die mogen best een beetje gehavend zijn. draag ze nauwelijks, maar vind het gewoon een leuk om ze te hebben. zit over het algemeen allemaal in de sub €100 categorie.

echter, als er substantieel geld in moet, dan zou vooral de staat van de bezel van deze voor mij echt een no-go zijn. zou ik persoonlijk niet omheen kunnen kijken.

1 like

Dat begrijp ik, dat waren mijn centen namelijk! :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Zo zou je het kunnen zien…

Ik zou het evengoed aanraden voor 800 euro, was mijn strekking…

Niet zo serieus Erik, daar heb ik toch zelf voor gekozen? :face_with_hand_over_mouth: Het was een grapje hè! :wink:

1 like

Reactie van de verkoper op chrono:
“If you buy the watch I can make the service for you at our watchmaker, that´s no problem. And you do have 1 year guarantee with our products. I can´t provide photos of the movement, because I don´t open watches, that does only our watchmaker.”

Klinkt allemaal niet erg vertrouwenwekkend, dus ik laat deze maar voorbij gaan, mede door jullie eerdere inzichten.
Allen bedankt voor het meedenken.:wink:

4 likes

Was de bracelet origineel? Naar mijn inzicht sluit die voor geen meter aan: te kort & te laag, verwacht van omega meer. Ben geen kenner dus hecht geen waarde aan mijn oordeel