Speedy strap advies gevraagd

@Monaco heeft de gave om heel veel prachtige horloges en bandjes te laten zien

wel even je bankrekening in de gaten houden als je zijn adviezen opvolgt, want dat ventje heeft een dure smaak

met menig Monaco adept is het zo afgelopen:

3 likes

heb een aantal straps die Ko heeft gemaakt, maar heb weer nieuwe ideeën gekregen door de link van fratello!

De Rallye strap from Di-Modell vind ik supergaaf, de blauwe van Paros is ook zeeeer bijzonder!

Die zouden er zo maar kunnen komen (evt door Ko gemaakt uiteraard)

1 like

Ik laat je weten hoe deze op maat gefitte Diaboliq strap bevalt als ik het geheel weer binnen heb.

1 like

Bedankt allen voor de suggesties!
@Monaco, Yep…dat gaat em worden :smile:

@EricPP, Leuke link! Had deze al eerder gezien maar was deze even kwijt

@Windhund, ben benieuwd!

Voor nu gaat het dus een GGB worden en de Heuerville.
Natos gaan ook wel gebeuren, al zullen het niet deze van Omega zelf zijn :slight_smile:

1 like

Een Omega gesp heb ik net gisteren binnengekregen van een HF-lid :slight_smile:

De GGB is besteld en het zou er ongeveer zo uit moeten gaan zien:

Wel met een andere tekst (o.a. The eagle has landed).
Om me toch een beetje zo te voelen :stuck_out_tongue_winking_eye::

Deze combinatie vind ik ook nog erg mooi…maar de prijs van richting de 500 euro hiervoor :grimacing:

Heeft iemand toevallig deze Omega band (98000024) en deployment clasp (94521813) combinatie en zo ja, hoe bevalt het?

Ook niet verkeerd:

2 likes

Ik heb de combi 98000024 en deployment en, moet gezegd, erg prima! Let wel op, want de 98000024 met oudere speedmasters schijnt minder te matchen, lees, aan te sluiten.

1 like

Goed om te weten, dank je!

Die Omega racing strap + deployment combinatie komt op 500+ euro, ik heb een 20mm Carrera strap genomen, ziet er best uit als je de ruimte bij de lugs voor lief neemt

1 like

Ziet er goed uit. Ik las ergens (en zag foto’s) dat de Omega deployment clasp best een scherpe ronding heeft. Voor sommigen te scherp waardoor het in de pols drukte.

Ik denk toch dat het tzt de heuerville gaat worden. Tot die tijd zal ik afwisselen met de di-modell en de ggb.

Die Heuerville is mooi ja, ik heb hem zelf ook.

2 likes

erg gave band. Maar is deze nu ook tegen de 500 euro? :frowning:

De Heuerville is 79 GBP :slight_smile:

oei, dat is beter. Ik zet hem op mijn wishlist!!!

En een wachttijd van 14 weken…

I know, I know…als serial flipperaar is dat een risico maar ik waag de gok :smiley:

Haha, hoe vaak ik niet een bandje heb binnen gekregen terwijl het klokje waar het bandje voor was bedoeld al weer weg was… :wink:

2 likes

Opgediept uit het verre verleden, maar ik moest aan dit topic denken: op TZ-UK staat een Omega rally + deployant te koop voor 250 GBP. Ik weet dat het een bak geld is, maar ik vind het een fantastische combinatie, dus toch even een heads-up.

Thanks for the heads-up

1 like

Ziet er top uit! :thumbsup: