Speedy sunday: wie van de drie?

Is de standaard Moonwatch dan veel lager?

1 like

De tussenstand tot nu toe:

Moonwatch 9x
Moonwatch '57 1x
First Omega 6x

1 like

Nr 1

1 like

Nr. 1 graag.

1 like

Nr 1, the one and only

2 likes

nr 1 prachtig.

1 like

Zeker nummer 1. Erg prachtig, mooie maat en de prijs voor wat je krijgt is ook helemaal top.

1. Deze hoort op staal of nato.
  2. Erg mooi maar is erg groot aan de pols, daarbij moet je dan de versie met broad arrow hands nemen.
  3. Deze dus! :slight_smile:

Nummer 1, op leer prima voor mij!

Nr 3! :+1: Mooi formaat.

De eerste ken ik zo onderhand wel, en de 2e… Na het zien van de wristshots… Laat maar.

Groeten,

Noel.

De eerste …

Please …

1 like

Qua banden ben ik het met je eens, maar dit horloge ziet er niet uit IMHO. Of alles wit of alles vies, maar niet dat half half.

2 likes

Ik heb 1 en 3 in bezit gehad.
Uiteindelijk nr 3 verkocht en 1 gehouden, ik denk da je ze zeker moet passen alvorens te beslissen.
Nr 3 draagt mijn inziens veel hoger en minder comfortabel dan de pro.

Ik blijf bij nr 1 :).

1 like

Ik heb ze alle drie wel eens gepast. 1 zat perfect, 2 te hoog op de pols. Net als de foto van @Monaco Dit komt ook omdat er zo’n bol glas op de onderkant zit.
Nummer 3 zat goed maar een iel bandje.
Ik worstel met dezelfde keuze toevallig. Tussen 1 en 3 trouwens.
Ga nog eens passen wat de enige goede methode is om tot de juiste keus te komen. Vind ik.

Ko

100 pro nummer 1

gr. Joep

Het orgineel…

[URL=http://s735.photobucket.com/user/joepbrouns/media/Omega%20Speedmaster/IMG_0176.jpg.html][/URL]

Maar ook de panda…

[URL=http://s735.photobucket.com/user/joepbrouns/media/Omega%20Speedmaster/Speedmaster4_zps6f470831.jpg.html][/URL]

2 likes

Welke is blauw? Ik zie het niet

Nr. 1, absoluut!

Ik heb zowel een Speedmaster Professional Moonwatch (hesalite, handwinder, 42 mm.) als een Speedmaster Triple Day Date (saffier, automaat, 39 mm.) en heb lang gedacht, voordat ik tot aanschaf over ging, dat de Pro te groot zou zijn. In de praktijk dragen ze beide even fijn (bij mij althans). Ik vind wel dat de Pro ā€œmeer karakterā€ heeft door het hesalite en handopwinding.

Grt. Marco

Ik zou ook voor nummer 1 gaan, omdat die het meest origineel is…

Numero uno.