Speedy Tuesday 2.0

Toch checkt deze doelgroep ook meer en meer even het web. Als je ‘horloge verkopen’ googled is de eerste hit Chrono24 met in ‘onze’ ogen vaak hoge prijzen. Daar staan ze nu vanaf 6800 euro. Verschil van 2k…

maak die 6900,- dan maar snel 6888 euro ! :wink:

1 like

Als je als makelaar/advocaat (met een paar ton per jaar) daar langs wandelt en denkt ‘hee een leuk horloge’ dan ga je echt niet op Chrono24 koekeloeren naar prijzen hoor :joy:

Zal ook een vraagprijs zijn, kan vast wel wat van af.

(Overigens heeft Jasper ook een allerfraaist lexje om de pols in het desbetreffende filmpje, term als supergrail is van toepassing).

Ik heb wel wat ervaring met mensen die paar ton per jaar verdienen en bij kleine aankopen het web toch even snel checken, hoor.
Maar ze komen niet uit Amsterdam inderdaad en daar werkt het misschien anders dan in de buitengebieden
:sunglasses:

1 like

Kijk, daar ga je al. Het onbekommerde ‘glitter glamour kijk mij vanuit mijn 50m2 appartement van 300k, met een onzinnig dure allernieuwste Macbook op mijn racefiets met recht stuur onderweg zijn naar mijn glutenvrije cappuccino om daar met meer geweldige onafhankelijke vrije geesten te gaan wauwelen over hoe Amsterdam het centrum van de wereld is en ohhh wat hebben we elke avond geweldig veel culturele dingen hier waar we amper heen gaan’ gevoel. Wie wil dat nou niet?

10 likes

Ik neem alles terug :innocent:

1 like

Sounds like heaven on earth.

1 like

Het is nr 444
Mag voor €4444 :joy: :wink:

Benieuwd wat een Chinees zou doen als ze naast elkaar lagen.

2 likes

Ehh…

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk :wink: Wat ik bedoel te zeggen, de categorie horlogeliefhebber zoals hier die er enorm mee bezig is en ook de prijzen kent, is natuurlijk maar een klein deel van de klandizie. Er zijn genoeg mensen die gewoon naar binnen stappen, een mooie vintage Rolex zien en hem aftikken zonder verder online te kijken of het ergens voor 500 of 1000 euro goedkoper kan. Omdat het ze niet interesseert en ze het geld makkelijk kunnen missen.

2 likes

You wish :rofl:

Hmmz wordt weer tijd voor een rondje Amsterdam voor je. We kunnen samen gaan, genoeg speciaalbiercafe’s en mannen met baarden en tattoos die aan het knippen zijn. :rofl:

1 like

Ik kom er regelmatig. :wink:

Daar struikel je bij ons in Arnhem ook al over. Dus je zult met wat beters moeten komen :upside_down_face:

Haha dan is het goed. Ik kom er graag om een (goed) speciaal biertje te halen (Arendsnest, Wildeman, Gollem, Delirium cafe zijn wel mijn favorieten).

Ik ben een aantal keer in Arnhem geweest maar kon de draai niet vinden. Overigens ligt er nog wel een fles HJ Grandprestige van mij in een flessenrek van Le Grand cafe in Arnhem. Die laat ik mooi nog even rijpen totdat ik met mijn pa er aan toekomen samen Arnhem te bezoeken.

Eigen foto.

image

2 likes

In Arnhem is het de truc om de Korenmarkt te mijden. In de meer achteraf straatjes van het centrum en in St. Marten Klarendel etc. zitten geweldig leuke tentjes.

Gaaf!

2 likes

Als ik daar weer ben bericht ik je wel voor wat tips :slight_smile:

1 like

Dit geldt ook voor Amsterdam…

1 like

Zeker weten. Van de Heineken Hoek en consorten word je ook niet vrolijk. Sowieso ben ik fan van de wat meer vage tentjes, zoals Checkpoint Charlie.

1 like

Kom maar een keer speciaalbier drinken in Oost! Weet de leukste tent aldaar (geef toe, klein belang bij)

En sorry, compleet off-topic…:grimacing:

1 like

Blijft toch een fantastisch klokkie!
Zijn er hier nog bezitters die 'm ook dragen of zijn de meeste weer doorverkocht?

13 likes