Speedy Tuesday 2.0

Misschien al eerder aan bod geweest, maar wat is hier gebeurd? EUR 50.000 voor een Speedy Tuesday? Zou de verkoper niet in zijn ogen te goedkoop hebben willen verkopen en spookbieders hebben ingezet om de prijs op te drijven?

https://m.ebay.co.uk/itm/Omega-Speedy-Tuesday-Speedmaster-Brand-New-Sealed/202121747546?hash=item2f0f651c5a:g:45sAAOSwnCFaFU6~#vi__app-cvip-panel

1 like

2 bieders die het absoluut willen en dan maar gelijk wat bieden, er van uitgaande dat de 2de hoogte bieder een ‘normaal’ bod zal doen dat ze dan telkens automatisch overbieden. Gaat nooit betaald worden aan deze prijs natuurlijk :slight_smile:

Als ik een horloge absoluut wil hebben, en ik weet dat de waarde 500 euro is, dan zou ik ook 1000 durven bieden om de koop zeker te stellen, wetende dat de markt nooit 1000 zou gaan bieden, en dat ik gelijk welk bod van de andere geinteresseerden steeds net automatisch zou overtreffen.

Gevaarlijk spel van zodra meerdere partijen zo redeneren natuurlijk :stuck_out_tongue:

1 like

Witwassen? Geen idee.
Misschien dat ik hem tegen mijn plannen in toch maar niet hou
 :sunglasses:

1 like

Speedy Tuesday op de 1171/633 band van @SuperC

15 likes

Zit er tussen band en kast verschil in brushing of is dat optisch bedrog?

Nee, dat is zo. Er is geen band met dezelfde mattering als de Speedy T. kast.

3 likes

7 likes

ik zie enkel blauwe variaties. is dit een verkeerde foto of ligt het aan mij?

Dan mag je het kaarslicht wel achterwege laten want dan smelt ze als ze daar te dicht bij komt.

Op TZ-UK staat een heel licht gedragen te koop voor 4800 pond, zo’n 5400 EUR

1 like

Hhmmm, hype waait een beetje over of iemand wil er snel vanaf?

Hij is nog niet verkocht, echte koopjes zijn op TZ-UK binnen een minuut verkocht. Letterlijk

Jup de hype is wel weer over. Weet je nog de eerste die hier werd verkocht voor 8k? Dat kan je nu wel vergeten. Er staat er nu een voor 6.3k, krijgt hij ook niet verkocht.

UK wel het meest interessant als je wilt kopen inderdaad. Frankrijk zie ik ze nu rond de 6k gaan. Als je wilt verkopen, kun je op UF wellicht nog boven de 6k scoren :wink:

woeha, nummer 88 nu te koop bij Amsterdam Vintage Watches voor 8.888 euro.

Koopje :slight_smile:

(Jasper denkt overigens dat er 2017 van zijn gemaakt
)

1 like

Geheel in lijn met veel prijzen daar. :wink:

1 like

Zo’n pand aan de Singel moet je ergens van betalen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik bedoel het niet negatief. Hij heeft ook een andere doelgroep, niet de forumleden die overal prijzen vergelijken. Z’n spullen kloppen (voor zover ik weet) altijd wel dus een leek of enthousiast die een vintage klok wil kopen zit daar wel goed.

2 likes

De doelgroep van Jasper is mensen die veel geld en weinig kennis van zaken hebben. Dat is de ideale doelgroep voor winstmaximalisatie en van die mensen zijn er genoeg in Amsterdam :wink:

5 likes

Dat is wel breder dan alleen voor Jasper van toepassing. En er zijn wel ergere voorbeelden. Jasper heeft in ieder geval nog passie voor z’n handel. Er zijn er ook die dat niet hebben.

1 like