Wat foto’s ?
Weinig ambiance begrijp ik…
Niet zeuren, enige wat we willen zien zijn foto’s.
Zit in de verpakking, gaat zms weer weg. Net als m’n andere Omega’s. Vanmiddag al eentje weg gebracht.
Jullie weten allemaal hoe dit ding eruit ziet.
Karakter !!!
ben toch wel benieuwd wat Omega je dan beloofd had!
deze Ko-band zat eerst op een 44,25mm Speedmaster, met lugmaat 21mm aflopend naar 20mm/
Aangezien dat horloge al een tijdje niet meer in mijn bezit is, is Ko zo vriendelijk geweest om hem te snijden naar 20mm aflopend naar 18mm.
Dacht eerst dat het niet zo’n mooie combi is, maar nu ik er wat langer naar kijk vind ik het best een mooie combi!
deze Bandrbands racing strap overgenomen via dit forum om eens op de Speedy Tuesday te zetten. Oordeelt u zelf
Uitstekende keuze:wink:
Ah, jij hebt hem. Ik overwoog hem ook, voor hetzelfde horloge.
moet zeggen dat ik hem erg mooi vind staan, ben er erg blij mee.
Je kan Ko vragen of hij zoiets voor je wil maken, Hij heeft vast nog wel zo’n stukkie leer liggen
Ja, dat kan ook natuurlijk. Voorlopig blijft ‘ie even op staal denk ik, maar het is altijd wel prettig om een alternatief achter de hand te hebben.
Graag zou ik even wat advies ontvangen.
Welke stalen band past het beste bij dit horloge?
Ik zie wel dat er diverse referentienummers voor banden worden genoemd en vraag mij af of die nummers ook op de banden zijn te vinden en zo ja waar. Ik heb even op een moderne band gekeken maar zie zo snel geen referentienummer. Ik zie wel een nummer op de endlinks staan.
Tenslotte hoor ik graag nog waar ik eventueel het beste terecht kan voor een dergelijke band.
Welk type staal heb je erop?
Kost die?
deze ook, 1171/633
Mooi! Wat is dat voor soort leder?
Kleur is een beetje vintage donkerbruin?
Grtz. Erik