Speedy Tuesday 2.0

Slechte zaak van Omega. No doubt about it. Maar ik ben van het relativeren (tenminste, af en toe) en daarom zeg ik, het is geen wereldprobleem :slight_smile:

1 like

Het is wel een probleem, het is een eerste wereldprobleem!! :wink:

En even los van je relativering (waar ik het volledig mee eens ben) is het natuurlijk sowieso geen probleem. Het gaat om de beleving, de toegevoegde, de customer experience en de klanttevredenheid waar Omega dus echt geen fuck van begrijpt. En voor dat gebrek aan empathie van een bedrijf dat kwaliteitsproducten verkoopt waar juist de beleving en het gevoel zo belangrijk is het voor mij een ā€˜no go’.

Ik moet 'm nog krijgen en ik ben niet eens de laatste! Er zijn kopers die nu al weten dat ze tot ergens half/eind januari moeten wachten. Dus Omega kan geen 2000 fatsoenlijke casebacks laten maken!?!?!? De eerste zijn in juni of zo uitgeleverd en dan moet de rest een half jaar langer wachten, dat kan toch niet!

En behalve dat er zoveel mensen moeten wachten lukt het wel om het Fratello team tussendoor te plannen voor de overhandiging. Die waren wel klaar en hadden geen vertraging. Even voor de duidelijkheid. dat neem ik het Fratello team TOTAAL NIET kwalijk. Echter, als wachtende klant vind ik dat niet kunnen. Ik krijg smoes op smoes te horen van Omega en zij krijgen gewoon zoals gepland. Ze hadden ervoor moeten kiezen om het team als eerste de klokken te overhandigen of als laatste maar tussendoor voelt voor de wachtende klanten heel raar. Just my 2 cents…

Omega zou iets speciaals regelen voor de aflevering, eens afwachten of ze dat wel lukt.

3 likes

Hij gaat sowieso. :wink:

Eerste Speedy is al weg de rest gaat ook.

Helemaal mee eens. Is niet de beleving die je mag verwachten bij een dergelijk gerenommeerd merk. Succes ermee :wink:

1 like

je maakt me nu wel nieuwsgierig!

Ik hoorde van iemand bij Omega dat Nicole Kidman de laatste paar Speedy Tuesday’s persoonlijk komt afleveren. Alleen ze weet niet wat ze aan moet trekken dus vandaar dat het allemaal wat langer duurt…

8 likes

Are you KIDdding me MAN? :smile:

Dan ook een eerlijke foto met wat patina voor deze vintage dame

1 like

Haar vintage foto’s zijn echt stukken beter dan haar recente werk…

1 like

Ouch!

weinig pics nog met de originele Omega-nato. Ik heb hem nu voor het eerst erop zitten. Wie draagt hem nog meer?

Vind het toch wel een gave combi!

8 likes

Die strap? Zonde van zo’n mooi horloge.

2 likes

Ik vind NATO helemaal ruk om te dragen.

Doe mij maar staal of leer.

4 likes

I appreciate???

Lijkt me nou juist van niet. Dat getuigt nou ook niet van enige emathie. Of ze zijn te eigenwijs om iemand in dienst te nemen die dat wĆØl fatsoenlijk kan formuleren.

C’est le ton qui fait la musique.

Appreciate is hier juist gebruikt hoor. Betekent niet letterlijk ā€˜waardeer’ in dit geval, maar meer ā€˜begrijp’ :slight_smile:

1 like

Okay, ik ook weer wat geleerd. Kan dus ook begrijpen of beseffen betekenen. En dat klinkt in elk geval beter.

3 likes

Ik waardeer het in ieder geval zelf een stuk minder dan Omega zelf… :grimacing:

6 likes

Ach ja, het kan altijd erger. Zelf een keer langer dan 2,5jr moeten wachten. Waarna de fabrikant besluit het horloge enkel via de boutiques te verkopen.
Wel netjes mijn aanbetaling terug gehad van de juwelier. :slight_smile:

Maar blijft toch een beetje een knullig verhaal. Het wachten zal het waard zijn.

1 like

En welk horloge ging dat om?

Vandaag de Speedy Tuesday eindelijk opgehaald. Fijn te constateren dat Omega de gedane beloftes rondom het ophalen ook al niet heeft waargemaakt. Fantastische customer experience dit… :angry:

5 likes