Is uiteindelijk voor 6600+ verkocht (+ 230 Euro shipping )
Niks raars tochā¦
Nee inderdaad, maar de shipping wel
Misschien verstuurt ie op zoān speciale manier dat 't zelfs goedkoop blijkt te zijnā¦
Alle onderdelen los in ān apart doosje denk ik
Erg sympathieke gast die Wei Koh !, dit was echt een leuke aflevering. Prachtige klokken ook, dat blauwe De Bethune apparaat met 30 seconden Tourbillon, supercool!
Heel leuk om iemand met zo veel kennis van zaken en passie over klokjes te horen praten en de anekdote van het Sushi restaurant met drie keer een Richard Mille is ook om van te smullen, wat een eindbazen bij elkaar zullen dat geweest zijn!
Aanrader om te kijken! (Wellicht slingert die gejatte Rolex hier wel ergens rond op het forum, 10.000$ cash no questions asked ligt voor het grijpen heren)
In aanloop naar mijn ST wil ik alvast even kijken welke band het best bij de ST past.
Suggesties @ko en plaatjes zijn zeer welkom.
Ko gaat voor mij 2 bandjes maken. Kreeg onderstaand van hem en heb gekozen voor de distressed bruin en de faded zwartbruin.
Verwacht de banden pas in het nieuwe jaar, zal dan wel een paar fotootjes posten!
Lastig te beoordelen zo. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Wat is de prijsrange van de banden van @Ko-Banden?
volgens mij heeft Ko hier redelijk standaard prijzen voor standaard banden, dacht vanaf 40 euro
Lijkt me correct. Wellicht dat speciale-/extra wensen 't wat duurder maakt.
Grt. Marco
Hoe weet je dat nou? De chrono loopt nietā¦
Pas maar op dan, straks wordt de wachtlijst voor donor organen weer een stukje korter en staat er weer een Speedy Tuesday extra op marktplaatsā¦
Ik wacht nog effeā¦
Wat is het toch ook een kutmerk. Ben er helemaal klaar mee. Gewoon geen levering voor de kerst. Deze mail was van 5 december!!!
I appreciate that the waiting time for your #SpeedyTuesday has been longer than expected, but Iām writing to let you know that the wait is almost over.
Your watch is currently finishing quality control and will leave OMEGA on December 15th.
We will use express courier to have the watch delivered to your market.
Thank you again for your patience and I sincerely hope this news has added an extra sparkle to your festive season.
Best wishes,
Enerzijds geef ik je helemaal gelijk, anderzijds is het geen wereldprobleem. Jij ākrijgtā er tenminste ƩƩn
Ik help je er wel vanaf
Hij zou er zomer 2017 een krijgen