Zo ja.
Deze combi
Psies!
Mijn standaard antwoord is kevlar.
Mag ik anders nog een zwart/grijze digital camo natoband voorstellen?
Ik ga em denk ik op een grijze nato dragen. Vind het horloge en details icm strap/nato er beter uitspringen dan op een stalen band.
De negativiteit omtrent de bijgeleverde bruine band is in mijn ogen onterecht. De band moet vooral gedragen worden, hierdoor krijgt deze vanzelf een wat meer vintage look en verliest deze zijn wat plastic-achtige uitstraling.
De bijgeleverde nato moet echt je smaak zijn. Beter was geweest: stalen band + bruine leren band
Ik vind nummer 3 wel gaaf. Die SnoopyStrap waar ze op OmegaForums zo mee weglopen vind ik persoonlijk echt vreselijk.
Nummertje vijf en negen.
Ik ben (blijkbaar een van de weinigen) die die dikke witte stiksels aan de zijkant echt verschrikkelijk lelijk vind.
Idd, die vind ik ook niet echt geslaagd, maar vind het materiaal van die band sowieso niet mooi qua uitstraling.
@BobT Ik vind alle banden met vintage uitstraling in rustige kleuren wel staan. Fel blauw, kroko of Rally-strap vind ik niet echt geslaagd. Taupe of legergroen is ook mooi IMHO.
Voor diegene die nog op zoek is naar een Speedy Tuesday.
Had hem eerst voor mijzelf gehouden maar ben inmiddels geslaagd.
Prijs is nog onder retail.
Band nr 3. Ben normaal niet zo van de minimal stitching maar vind het bij de Speedy wel erg mooi staan.
Nog wel, maar we moeten nog iets meer dan een dag. Enfin, mooie deal idd als het horloge rond de 5400 blijft schommelen.
Wel vreemd biedgedrag als je het mij vraagt:
Automatisch bod van v***k. De andere bieder gooit er steeds een klein bedrag bovenop en wordt automatisch overboden. Ziet er raar uit, maar is op een zeker vlak wel logisch.
Yes! Of een zwarte (cordovan) leren strap zonder die witte contraststiksels.
Ik blijkbaar ook.
Thanks voor de uitleg! Ben benieuwd wat het uiteindelijke bedrag zal zijn.
Speedy Tuesday komt ook weer aan bod in de laatste âTalking Watchesâ van Hodinkee:
En 230 verzendkosten he.
Zal hem wel persoonlijk komen brengen voor dat bedragâŠ
Volgens mij moet je bij een veiling als je de laagste prijs wil hebben pas beginnen met bieden als er nog maar een andere bieder over is. Tot die tijd is alles wat je doet prijsopdrijvend. Bij online veilingen wordt het sowieso pas spannend net voor sluiting.
Maar wat anders, waarom ga je als je een nieuw en ongedragen horloge wilt verkopen er toch zelf eerst de stickers af zitten pulken? Fotograferen doe je dan toch lekker met de stickers erop. Het is niet zo dat we de ST nog nooit hebben gezien.