Speedy Tuesday 2.0

Ik zal dit in het kader van de prijsverschillen ook nog even aan Omega voorleggen… eens kijken hoe ze daar op reageren…

2 likes

Ben benieuwd, verneem graag hun reactie.

Iets met gemiddelde levensstandaard wellicht?
Of wat de ervaring van Omega is, van wat een Engelsoos er maximaal aan uit zou geven?

Ben benieuwd naar hun reactie.

Ik vertrouw er gemakshalve even op dat je een geintje maakt.

Ligt de gemiddelde levensstandaard in de UK niet hoger? Als ik naar Londen kijk dan zou ik zeggen van wel maar dit is natuurlijk maar 1 stad.

1 like

Geen idee. Is ook maar giswerk van mij.
En idd, London zal niet het gemiddelde van de UK zijn.

Wat mij betreft niet…

Volgens mij wordt er ook helemaal niet gekeken naar levensstandaard. Er kan wat verschil in de prijs zitten vanwege koersschommelingen en verschillende BTW percentage.

Ik vermoed dat de lage UK prijs te maken heeft met de gedaalde waarde van de GBP het afgelopen half jaar.

Mail verzonden.

Gevraagd waarom het priijsverschil voor dit model zo groot is vergeleken met Euro prijzen terwijl ze in februari voor GB een verhoging hebben doorgevoerd om de listprijzen te verhogen omdat die daar veel langer waren dan in de rest van de EU.

2 likes

Misschien een topic openen voor ST liefhebbers / verzamelaars / dragers en een ander ST topic voor handelaren / investeerders / aasgieren. Denk dat het op het eerste topic vrij rustig blijft…

Heb hier volgens mij alleen bij @Teunan87 de ST om de pols gezien. De rest gooit hem in de stickers op chrono24.

Ps. Kan zijn dat andere leden hem ook dragen maar dan heb ik het gemist. Kom maar op met die wrist shots in ieder geval :wink:

2 likes

Even snel een een foto bewerkt met Paint…

Nu is hij een stuk mooier. :slight_smile:

3 likes

Nou kom maar op met een wrist shot dan!

Kunnen wat mij betreft allemaal in dit topic. Houdt het enerverend.

Hoort dat er niet bij dan met de huidige Speedy gekte?

Misschien is de gepolijste/geborstelde kast zelfs mooier dan de volledig geborstelde kast… Hmmm…

Links is volledig geborsteld en rechts is geborsteld/gepolijst.

2 likes

Rechts! :+1:

Nou nou, zo kan het wel weer.

Laten we dit topic nou gewoon over de Speedy praten en de persoonlijk reacties over en weer achterwege laten.

2 likes

De eerste handelaar die naar 6500 euro zakt voor een nieuwe ST, go @Crownguard!

En Louis, laat dat vervelende mannetje nou niet elk topic verpesten.

6 likes

Doe je deze ook naar onze Spaanse flamingodanser?

Wat mij betreft komt er een ouder model Speedy band op, veel mooier!

1 like