Speedy Tuesday 2.0

Met tegenzin geef ik je gelijk.Puur op inhoud, mag dat?:wink:

als ik hem had, dan zou ik hem wel op de pols hebben. Maar de mijne is nog niet geleverd.

En volgens mij die van @Teunan87 ook nog niet, vermoed dat dat de versie van RJ was.

2 likes

Haha, weet niet echt of dit topic gezelliger is dan het vorige topic :sweat_smile:

Dit is absoluut het laatste wat ik er over ga melden:
Het is jammer dat mensen het veelal over handels aspecten en tegenvallers bij de Speedy Tuesday hebben. Enerzijds wordt er een unieke editie speciaal voor liefhebbers gelanceerd, anderzijds handel waar niet iedereen op zit te wachten en het plezier van de echte liefhebbers verpest op deze schaal. Maar heb je ook wel eens gedacht wat er zou gebeuren als Rolex een limited Submariner uit zou brengen? Wat te denken van de Dayona-schaarste en prijsontwikkeling? Juist ja. Markt. Je doet er niks aan. Ik heb me er bij neergelegd en trek mijn eigen plan. Dat zou iedereen moeten doen IMHO.

Anyway, ik kan vertellen vanuit betrouwbare bron dat het gros van de laatste exemplaren komende weken geleverd gaat worden. Meer dan 75% is inmiddels geleverd. Mijn verwachting is dan ook dat de komende weken er niet explosief veel extra ST exemplaren bij zullen komen in de verkoop, de prijs zal stabiliseren en mensen eindelijk eens kunnen genieten van de aankoop. Dat is waar het onderaan in de streep om draait in dit project, waarbij de focus sterk ligt op een specifieke groep: Speedy liefhebbers en verzamelaars.

Fijne Speedy Tuesday iedereen!

PS @bobT ik ga de mijne eind deze maand ophalen idd. Heb er af en toe al een omgehad en ik ben om :heart_eyes:

8 likes

Ik zit eraan te denken om zoā€™n 1998 band te kopen en op dezelfde manier te laten borstelen als de kast van de ST, zodat ik die op mijn ST kan zetten.

Mbt alle speculaties hier over de prijzen: ik had nog een andere, zoā€™n 2 maanden geleden, die ik met 20% korting kocht en uiteindelijk voor 7,5k doorverkocht aan een handelaar (die er vervolgens ook weer zijn marge op pakte). De prijzen van 7k+ worden echt nog gewoon betaaldā€¦ Voor iedereen die hoopt dat de prijzen zullen dalen; ik verwacht dat ze nu iets zullen dalen vanwege het grote aanbod, maar op het moment dat die tig STā€™s op chrono weg zijn en er nog een enkele ST aangeboden wordt, de prijzen nog hoger zullen zijn.

En een plaatje om het topic te vullen met mooie plaatjes. Ik heb de mijne op een zwarte nato gezet, ben zelf niet de grootste fan van de zwart-witte nato of bruine lederen band die erbij geleverd worden.

4 likes

Gewoon omdat het kan (plaatje vh web):

8 likes

Mooie combi. Ik denk dat ik wellicht een donkerblauwe nato / leren band erop zet. Ook een mooie combi.

Oef, rechts is inderdaad beter. :+1: Zou je de subdials eens in de kleur van de wijzerplaat kunnen inkleuren? En dan witte wijzers voor het contrast? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Yay! Diverse banden liggen klaar om hem te verwelkomen. :thumbsup:

Mag ik vragen hoe je het voor elkaar krijgt om 20% korting te krijgen op iets wat je toch evengoed afneemt?
Zeer goede connecties?

Zeer goede connecties inderdaad.

1 like

Zoiets heeft Omega zelf al eens gedaan :wink:

(Plaatje via FratelloWatches.com)

2 likes

Wat voor banden heb je zoal klaar liggen?

laat je de reactie van Omega even via dit draadje weten? Ben ook wel benieuwdā€¦

1 like

Nou zeg, ongelooflijk! :stuck_out_tongue_winking_eye: Die vind ik wƩl erg mooi.

Nu even geen fotoā€™s paraat, maar een mat-zwarte Ko, een custom camo canvas van combat straps, beiden voor de omega deployant buckle.
En uiteraard ook een 1171/633, want die ziet er top uit.

1 like

Over banden en opties gesproken; kwam net deze tegen:

15 likes

Is geen photoshop ben ik bang :smile:

Hey dat is een foto van @vierport zā€™n collectie :slight_smile: :smile_cat:

Op 2 uur vind ik 'm het mooist. Beetje oyster-achtige band. Me likey.

3 likes

Ja, daar zat ik ook naar te kijken, erg mooi. Ben benieuwd welke dat is.

Wauw, die op 5 uur is vet. Lijkt wel een jaren 80 Speedmas-band.